Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Barkarby 200 Järlåsarundan motsols
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lysande sätt att fira World party day!Efter omoget övervägande är vi åtminstone två som bestämt oss för att trotsa vädergudarna och köra imorrn. Nu ska jag ner i källaren och byta till SPD-pedaler på racern så att jag kan använda vinterpjucken…
Undrar varför live rapporteringen inte fungerar, är det för ingen har startat?
Grymt starkt!
Vinterskor är bättre. Elsockor bäst och i kombination med vinterskor är man nära torra fötter. Men helt torrt är svårt i timmar av regn.Jag kan inte undgå att reflektera över att det är underligt att utrustningstillverkarna ännu inte lyckats lösa problemet med kalla och blöta fötter. Givet de yttre omständigheterna tyckte jag att jag i övrigt klarade mig väl över förväntan, men hur j-a svårt skall det behöva vara att slippa vara kall längst ned? Ni som vet, är vinterskor för MTB en lösning som klarar väder som gårdagens? Jag körde med ullstrumpor plus vanliga MTB-skor plus neoprenöverdrag men det gjorde mig inte ett dugg gladare.
Fänkålsulven och Olof - trevligt att ses. Strength and honour!
Tack detsammaJag kan inte undgå att reflektera över att det är underligt att utrustningstillverkarna ännu inte lyckats lösa problemet med kalla och blöta fötter. Givet de yttre omständigheterna tyckte jag att jag i övrigt klarade mig väl över förväntan, men hur j-a svårt skall det behöva vara att slippa vara kall längst ned? Ni som vet, är vinterskor för MTB en lösning som klarar väder som gårdagens? Jag körde med ullstrumpor plus vanliga MTB-skor plus neoprenöverdrag men det gjorde mig inte ett dugg gladare.
Fänkålsulven och Olof - trevligt att ses. Strength and honour!