ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] BRM 600k \"Blekingerundan\" Malmö 30 Juni
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ohellstrom sa:Det kommer ju en 60-mildare i augusti också. Vet faktiskt inte vilken bana det är dock.
ohellstrom sa:Det kommer ju en 60-mildare i augusti också.
ohellstrom sa:Vänersborg 600 är fin, den cyklade jag och NLC förra året. Bra drag att öva på norskt pissregn och snabbmatsmisär innan UTU ;)
Jocke77 sa:ohellstrom sa:Vänersborg 600 är fin, den cyklade jag och NLC förra året. Bra drag att öva på norskt pissregn och snabbmatsmisär innan UTU ;)
Haha, ja. Hoppas dock slippa öva på pissregn, känner mig faktiskt fullärd på det området så ytterligare övning behövs ej :-)
NLC sa:Börjar bli dags att plocka ihop sina grejer alltså...
Fick hem en liten laddning väskor igår att komplettera ramväskan med för den ultimata apiduralooken, men vilken ska bort?
NLC sa:barn som säljer lemond
ohellstrom sa:Jamen det SKA INTE regna.
Och OM det regnar så ska jag och alla mina saker bli blöta och skynda oss hem. Business as usual...
Jocke77 sa:ohellstrom sa:Jamen det SKA INTE regna.
Och OM det regnar så ska jag och alla mina saker bli blöta och skynda oss hem. Business as usual...
Nä precis. Detta är ju Blekingerundan och inte Västkustrund där det regnar precis hela tiden :-)
En 60-milare är väl en lagom testrepa!?NLC sa:Den långa väntan... Kommer nya hjul imorgon, ska man våga sko dem med nytt gummi och köra en testrepa eller lita på att gammalt är äldst ?
ohellstrom sa:Vi har pratat om det här - det går långsammare om man bromsar.
Tyvärr blev mina snabbhjul stulna i vintras så jag får kompensera med snabbkläder, starka ben och hög smärttröskel.
Fjärdebrunn sa:ohellstrom sa:Vi har pratat om det här - det går långsammare om man bromsar.
Tyvärr blev mina snabbhjul stulna i vintras så jag får kompensera med snabbkläder, starka ben och hög smärttröskel.
"it's not about the bike"
SUB ? Hohellstrom sa:Tack! Vi lovar dock att vi SKA slita ont.
Just nu, med ca 45.5 timme tills jag måste ta ett beslut, lutar det åt tempodräkt. På ren jävelskap och för att komma i stämning, kan man säga.
WSMC sa:SUB ? Hohellstrom sa:Tack! Vi lovar dock att vi SKA slita ont.
Just nu, med ca 45.5 timme tills jag måste ta ett beslut, lutar det åt tempodräkt. På ren jävelskap och för att komma i stämning, kan man säga.
Ett runt och fint tal är väl 20....:)Lycka till!ohellstrom sa:WSMC sa:SUB ? Hohellstrom sa:Tack! Vi lovar dock att vi SKA slita ont.
Ja... förra året gick det på 21:20 för NLC och mig. Oddsen är ganska goda att kunna vara snabbare nu.