Majkymajk81
Medlem
[Kalender] Enduro Arvika
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AX3L sa:Typiskt, detta hade jag gärna åkt hem till om det passat! Hoppas på en repris :)
Tiki sa:Hej Mtamme, nej det känner jag inte till. I Åmotfors finns en byggd Xc-bana som ska vara bra och där de bl.a. kör Värmlandsserien. Charlottenberg är mig veterligen rätt platt men Valfjället som är i närområdet har förstås en väldig potential om det skulle finnas lokalt engagemang där.
Du får nog köra 25 minuter i bilen till Arvika och köra till Storkasberget eller Rackstad. ?
.....................................Perp sa:Kunde ju vara sköj med lite rejs hyfsat nära....Arvika verkar ha bra utförsåka.
Är det att rekommendera att köra blint på lörda eller ;) Tror inte jag har möjlighet att träna på fredag.
..................................................................anthen sa:Kan man ställa upp som glad amatör? Vad rekommenderar ni för utrustning? Cykeln har jag men skydd i övrigt är det lite dåligt med.
Brôtet™ sa:millson, om familjefriden tillåter så kan jag visa lite av sträckorna. Återkommer när jag vet mer. Annars så finns alla stigar med på Trailforks.