[Kalender] Enduro svart-race Bohus-Vättle
Halloj! Nu har jag precis gått igenom resultaten igen. Gjorde som så för att vara säker att jag la upp en ny tävling och tankade av alla pinnarna igen.. Men det blir samma sak, MXholge och Mickee på delad 1:a plats, konstigt nog med samma tid på alla 4 sträckorna..
Även när man går in på djupet och kollar varje stämpling och räknar manuellt har de exakt samma tid på alla sträckor men olika "tidstämplingar" Så otroligt nog verkar det stämma..
På delad 2:a plats har vi Locksmith och rekrevs men dom har kört på lite olika tider på sträckorna men samma totaltid.
3:e platsen kniper Fred_sv.
Lägger upp totallistan med heatmap sen när min dotter somnat..
Tack för idag Gerry och alla andra! Bra kört, hoppas skadorna var lindriga och läker fort, själv var jag oerhört ur slag idag men det är ändå alltid kul att rejsa!
Även när man går in på djupet och kollar varje stämpling och räknar manuellt har de exakt samma tid på alla sträckor men olika "tidstämplingar" Så otroligt nog verkar det stämma..
På delad 2:a plats har vi Locksmith och rekrevs men dom har kört på lite olika tider på sträckorna men samma totaltid.
3:e platsen kniper Fred_sv.
Lägger upp totallistan med heatmap sen när min dotter somnat..
Tack för idag Gerry och alla andra! Bra kört, hoppas skadorna var lindriga och läker fort, själv var jag oerhört ur slag idag men det är ändå alltid kul att rejsa!