[Kalender] Grycksbo höstenduro

Jag ska uppdatera deltagarlistan, det verkar vara tre avhopp. Det finns alltså platser kvar om nån är sugen :)
Jag kan också meddela att jag har varit ute och piffat till sträckorna lite, det blir 6 sträckor vi kör. Och jag kan lova att det blir skoj! Och jobbigt. Men mest skoj ;)

mikipedia_ sa:
Har "viktigare" saker för sig än att cykla

Nej vad trist! Hursomhelst, jag har inlett övertalningskampanjer riktat emot ett par vänner.

Men ni får stå ut med att jag är långsammare än vanligt. Har varit sjuk sedan Enduro-SM och har bara cyklat en handfull gånger.

Mathias B sa:
mikipedia_ sa:
Har "viktigare" saker för sig än att cykla

Nej vad trist! Hursomhelst, jag har inlett övertalningskampanjer riktat emot ett par vänner.

Men ni får stå ut med att jag är långsammare än vanligt. Har varit sjuk sedan Enduro-SM och har bara cyklat en handfull gånger.

Ja min bättre hälft anser iaf det??

Den långsammare av brossorna Strandberg fegade ur som jag förstår:
- Thomas inte med alltså
- Peter taggad till tänderna o med fortfarande - Kommer med ny hoj, ny pumpade däck o smörjd kedja.

Blir skoj och är optimalt överladdad! :)

Haha det låter bra!
Ja han pratade om att åka till stugan, men det förstår man ju att var en undanflykt...
Åh, kör du Orange? Spännande!

Blir upplägget typ som i Leksand eller kommer vi passera/vara i närheten av samlingsplatsen? Tänkte om man ska sikta på rygga eller gå full #trenduro & tejpa en banan på ramen.

Vi kommer inte att passera samlingsplatsen, men det går bra att lämna ryggsäck efter ca 1km. Då passerar vi målet på sträcka 3, kan vara en lämplig energipaus :)

Vi kommer att cykla förvånansvärt kort, bara ca 18km. Men på det hinner vi med 6 sträckor som är ca 1km långa och totalt ca 700 höjdmeter.

Det kommer inte att finnas tillgång till vatten, vare sig att dricka eller tvätta cykel, så ta med tillräckligt. Till burgaren kommer det att serveras hemkokt enbärsdricka. Om ni inte har smakat tidigare och är osäkra på om det faller i smaken, ta med egen dricka. Det finns spår av alkohol i, men det går utmärkt att köra bil på :)

Nu börjar det närma sig...
Om det är nån som känner att ni vill byta startnummer så säg till. Om ni har högt startnummer och vill starta längre fram eller tvärt om alltså. Det går att starta som man vill ändå, men det underlättar om ni kommer i mål nästan i ordning :)

20171022_130707.jpg

Jag och hunden var ute och fixade lite häromdagen.

Jag kan byta plats med jlehtinen. Visserligen slog jag ju honom på senaste rallyt, men det är alltid nervöst att ha den där kniv-finnen bakom sig...

jofahjalm sa:
Jag kan byta plats med jlehtinen. Visserligen slog jag ju honom på senaste rallyt, men det är alltid nervöst att ha den där kniv-finnen bakom sig...

det är väl bra motivering att köra fortare, jag har däremot ingen aning hur mycket fortareän mig lassla kör men det ger sig väl,
hur långa(tid) är sträckorna och hur långt emellan startar vi?

Jag gör några smärre justeringar, och sen kör vi bara :) Känner nån efter första sträckan att det behövs justeringar så är det bara att starta senare eller tidigare ändå.

Tomas var det 4 år sen man åkte White hos dig?
Jag tror det? fann va ni var skeptiska...
Jodå hittade bild kolla vita hojen med reba gaffel?

FB_IMG_1509129153565.jpg

Senast ändrad:
Jag var på TRX på gymmet i onsdags så jag kan knappt röra armarna så jag kan ligga sist!!! Hahaha nä men ska ut å prova imon om jag är cykelbar då annars får jag bli det på söndag

Jag kommer tyvärr inte kunna köra imorgon. Dykt upp åtaganden på familjeformen jag inte lyckats slingra mig ur trots tips från en mästerlig coach i ämnet(Henrik83) Skikt avundsglad för er som kommer stå där stela och frusna i morgon bitti, och förväntar mig att den som tar min plats kör skiten ur sig själv i morgon med ett stort leende.

Skriv upp mig för nästa tillfälle//Zhuken.

Nu har jag uppdaterat första inlägget med en massa bra info, bla var vi ska samlas och hur man betalar. Om nån inte har Swish så funkar kontanter på plats också :)

Skit också. Jag måste tyvärr också backa ur. Förkylningen har tyvärr inte släppt greppet om mig.
@Urtomas: Om du har dragit på dig kostnader så har jag inget emot att betala för mig när jag är så här sen med återbudet.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp