[Kalender] [Happy Easy] Franssons GBG - Onsdag 18:00

Bara jag får fart på min krånglande bakbroms så dyker jag upp, ganska trött på elixir 3 bromsar nu...
// Jocke//

blir ingen tur för mig imorgon.Dessvärre har jag inte fått ordning på bromsarna.. Nya delar är beställda men kommer inte förrän nästa vecka.. SUCK..
//jocke//

Lite sent kanske men jag kan låna ut min bakbroms. Kommer ändå inte att kunna cykla förrän kanske nästa onsdag.

Rattnalle skrev:
-------------------------------------------------------
> Lite sent kanske men jag kan låna ut min
> bakbroms. Kommer ändå inte att kunna cykla
> förrän kanske nästa onsdag.

Tack för det Rattnalle, bakbromsen är ok men det är bromsreglaget som jävlas. men jag ställde undan problemet (cykeln) tills de nya bromsreglaget kommer i början av nästa vecka. Troligen nån packning i reglaget som är trasig så det läcker ut lite olja samt att det är omöjligt att få det luftat..
Jon dömde ut det hela..
så de får bli lite semester och vila några dagar.. sen jävlar ska de köras ikapp!!!!
//jocke//

Tack för en grym första Happy Easy. Som nybörjare så var detta klockrent. Även om det var tekniskt svårt ibland så fanns det tid att hinna ikapp. Det var bra att tvinga sig själv att lära sig dom svårare partierna och inspirerande att se andra klara dom.

Bilagor

• happymtb_20130522.jpg
    happymtb_20130522.jpg
    124.7 KB · Besök: 18
Mötte er i skogen! Spelade in er på Gopron vid megayberdödsbranten! Ska se om jag redigerar och lägger upp den här under helgen kanske...
Förresten vad heter den flöwiga stigen? Alla stigar har ju sina nicknames..

Ok nice! Det blir första gången för mig! Men jag såg att det inte var något inlagt i kalendern?? Så därför undra jag om det va ngt idag?

Det undrade jag med.. andra gången jag e med så jag e nyburgare
Antar att dom glömde slänga in det i kalendern

Tequila skrev:
-------------------------------------------------------
> Ok
> Så du tror att det kommer vara folk där kl18:00?

1815 ser det ut som. Då är det folk där.

Tillbaka
Topp