Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tack igen alla. Op gick bra. Å nu blir det rehab. Cykel fixar frugan imorgon med en liten present till "bonden".. ha det bra alla missar nog några onsdagsturer. Ses.
kul å höra att op gick bra. Använder dom vanliga stjärnskruv eller är de torx... he he he
så du har alltså tänkt dig avstå onsdagsturen till veckan?? he he he.
skynda långsamt nu så de blir helt bra!!!
Ja "bonden" var en riktigt schyst kille. vilken service. Underbart att de finns sådana människor.
vi syns och hörs snart igen!!!!
//jocke//
Det är ingen tvekan om att ni laddar för fullt på era turer här i Götet. Efter turen i i onsdags utsatte jag mina ben för en tur med Leogänget. När hans bakväxel gick sönder tänkte man att nu kanske man blir "jämnspelt" men nej. Tillbaka hem till Hellasskogarna. Ett stort krya på dig från Micke.
Ingarö skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är ingen tvekan om att ni laddar för fullt
> på era turer här i Götet. Efter turen i i
> onsdags utsatte jag mina ben för en tur med
> Leogänget. När hans bakväxel gick sönder
> tänkte man att nu kanske man blir "jämnspelt"
> men nej. Tillbaka hem till Hellasskogarna. Ett
> stort krya på dig från Micke.
Kul med gästcykling. Häng gärna med på våra riktigt hårda turer någon gång. ;)
Haha. Vi såg dock inga vildsvin där vi satt bland alla vildsvinsspår. Bonden sa dock till frugan att som har både rådjur och vildsvins jakt där vi var. Han blev väldigt glad för en flasta whiskey. Hur blev avslutningen på turen körde ni korta vägen hem eller han ni med några avstickare?
Peter 65 skrev:
> Haha. Vi såg dock inga vildsvin där vi satt
> bland alla vildsvinsspår. Bonden sa dock till
> frugan att som har både rådjur och vildsvins
> jakt där vi var. Han blev väldigt glad för en
> flasta whiskey. Hur blev avslutningen på turen
> körde ni korta vägen hem eller han ni med några
> avstickare?
>
> Peter S
Nej vildsvinen blev nog rejält bortjagade när helikoptern landade...
Vi fortsatte torrekulla leden mot sisjön. Sen blev de lite grusvägs körande tillbaka sista biten.
Många lampor som började krångla sista biten. Batterierna började tryta....
// Jocke//
Peter Sö skrev:
> Ja första gången på cykeln igen efter operation
> för 3 v sen av min femur fraktur.
>
>
> e=youtube_gdata_player
>
> Peter S
Jag tänkte gratulera osv men med tanke på kameramannens kommentar så... Grattis, gott att se!
Haha var sonen som filmade. En del jobb att komma upp och av cykeln som inte syns på videon som orsak till hans kommentar. Han trodde väl jag skulle välta.