Jaha nu har vi kört för egen del blev det dryga 35km :) i klistersnö som ofta gjorde att man fick backa hjulen å skrapa för att de slutat rulla :) Vi blev 7 stycken 2 hade sagt till innan snön att de var sjuka så helt oki.
Såhär såg cyklarna ut som suttit bakpå bilar.
Här tar jag å Carl branten :)
De andra kör en lite snällare variant. Nu orkar jag inte lägga upp en bild på varje oki så om nån vill ha en bild pm:a eller nåt.
Bonzo innan han dog av trötthet ;)
Carl har en dröm han vill hoppa över denna sten. men det tar vi till sommaren!
Så bra att vara några för man ser så olika saker här ett sidoskutt :)
Kul med nytt
Över stock till nästa grop
Å ner!!
Var lite olika tillvägagångsätt, jag försökte övertyga att om cykel kan köra ner själv så borde det ju gå med Bonzo på den fast han var skeptisk...
Lite mörkt såhäårs så suddga bilder blir det om man gasar på lite , jag hoppar ut!
TomasWikman tar med lite sats lär fin nere vid stenbumlingarna på botten.
Denna gång så testade även Bonzo att sitta kvar på hojen!
Sen mötte vi ett helt gäng som var väldigt skeptiska till att man kunde donera pengar åt Musikhjälpen men vi får väl se om nån av den byter åsikt, man vet aldrig.
Innan när Carl gjorde en fin Caveman så stod det en gubbe å kollade han undrade om vi inte bara kunde fixa pengar hemifrån å slippa vara ute. Sen undrade han vem som skulle betala & när jag sa att det var vi tyckte han att det var ännu konstigare :)
Så nerför sten å genom snötyngda grenar :)
Skakar av snö...
En hade fika med sig...vi andra glömde...
Så lite utför det var här jag tumlade ner 5 meter sist, idag såg man inte vart man skulle rycka för att hoppa då man blev snöblind . Men det gick bra :)
Alla nere å alla glada :) Det var inte illa av grabbarna de tog sig ner överallt idag :)
Klart jobbigare uppför
Cykelporr!!
Sen måste man faktiskt upp på lite stenar ibland
Monster
Å vad gömmer sig på ramen inte nån snö vavavavava????