[Kalender] [Happyride] Fika-cykling Hellas- Lördag 25/5 09:50

Nädå, jag hänger hemskt gärna på!
Har inte varit med på några happyrides förut, vet inte om jag hänger med i tempot. Men jag hoppas kvala in i kategorin 'trevligt folk' och ska nog kunna hitta till fikat efteråt.

//K.

Kanon! Då blir vi några stycken iaf. Kanske finns det nogra anonyma skuggs-happyiter därute också...(ni vet vem ni är ;) )

Chris

Jag hade tänkte mig något lagom vanligt hellas cyckling. Lite stök, lite flow, och undviker grusvägar som svarta döden.

Lite sugen på att åka söder om hellas efter en sväng genom sicklaskiftet. Demokratins reglar gäller som vanligt:)

C

bikeakademy kör tjej-only teknik kurs kl 10:00 (där min bättre halv deltar).

Vill inte störa deras verksamhet, därför tio i tio.

Plus att det är en fin tid att börjar cykla! (gäller förviso vilken klockslag som helst ifs...:o)

Om min bättre och förmodligen bakfulla hälft vaknat och orkar ta hand om knodden själv svänger jag förbi!

Jag håller tummarna...

Jag skulle nog säga medtag lite frukt/nötter/snacks ifall vi skulle hitta en fint soligt klippa och vill suga åt oss solen som en fett snok på vårkanten.

Senare, om man känner att det vore gott med en kopp, kan man stanna till på kafeet.

@örgelgörgel

In north America we have big shorts. And you know what they say about guys with big shorts right?...

big pockets.[rimshot]

Tack för språkpolicerandet.;) De var en ganska roligt miss...

C

Jag dyker upp imorgon med. Räknar med både stökiga och flowiga stigar samt att vi håller grusvägscyklingen till ett minimum...

/David

Min bättre hälft är nu degraderad till sämre, hon ramlade hem efter 04:00 och var fortfarande full vid lunch.... Hoppas ni hade det skoj iallafall!

Tack för en bra tur med trevligt sällskap!! Hoppas att mitt bitvis tveksamma stigval när jag låg först inte avskräcker någon från fler happyturer.

/David

soderblom skrev:
-------------------------------------------------------
> Tack för en bra tur med trevligt sällskap!!
> Hoppas att mitt bitvis tveksamma stigval när jag
> låg först inte avskräcker någon från fler
> happyturer.
>
> /David

Det var inga tveksamma stigval utan klockren kvalité hela tiden. Tacka alla för en kanondag!
-Fredrik, blå tröja vit cykel.

Tack för dagens tur! Skön stämning och kul stigval. Backen ner mot vägen vid kyrkogården kittla bra i kistan :-)

Mycket trevligt idag och bra guidat! Det var högst motvilligt som jag avvek innan ni svängde in på gula.

/Henrik

Tillbaka
Topp