[Kalender] Happyride Gozzis Uppsala

Finns det bilparkering vid pilen på kartan eller måste man ställa sig någon annan stans?

YR-Prognosen säger att det kommer en skur precis vid 11. Föreslår att vi kollar igen i morgon bitti och ser om den står sig.
Om det inte öser ner är jag på.

Härligt! Jag är en fegis (eller klok) och kör alltid med knäskydd, men jag skulle definitivt inte klassa det som knäskyddsterräng :-) Det är ganska släta stigar med mycket branta backar istället!

Hoppas att ni får en bra tur och knäpper några bilder. Krockar tyvärr med ett chaufförsuppdrag för min del.

/johan

Synd, jag hade sett fram emot att se dig kränka alla xc-nissars tider i Killer Hill! Nu får s göra det istället! Jag fixar det nämligen inte... Kommer ju inte ens upp där längre.

Haha, jag får försöka en annan gång men det låter som en tuff backe så jag tror min kränkpotential är rätt låg :)

/johan

Oj, nu blev pressen alldeles enorm. Hur skall jag kunna leva med skammen om jag inte fixar den?

Oj, va snabba vi var uppför Killer Hill alltså!

Vi blev iaf 4 st till sist och har kört en riktigt trevlig runda idag. Avslutade med ett varv på mtb-banan och tror allas ben var rätt nöjda efter :-) Blev dåligt med bilder dock för ingen orkade fota...

S kör stort i dirten!
DSC_5139.JPG

Kramp-i-låren-rundan
Screenshot_2016-04-16-13-53-56.png

Låter som en trevlig tur med både lite mjölksyra och adrenalin :)
En annan gång får jag haka på och styra upp det där med fotandet (även om den som blev var riktigt schysst)

/Johan

JojjeM sa:
Låter som en trevlig tur med både lite mjölksyra och adrenalin :)
Nej, det var ett helvete. Kränkt är mitt nya förnamn.

JojjeM sa:
En annan gång får jag haka på och styra upp det där med fotandet (även om den som blev var riktigt schysst)

/Johan
Jag har några bilder som väntar på att bli synkade till datorn. Jag lyckades ta dem efter en liten genväg.

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp