[Kalender] HappyRide Sollentuna #2 7/8

Bra initiativ! Jag hade gärna hängt med men min cykel blev stulen för några veckor sedan och jag har ej hunnit skaffat ny... kommer så fort jag har en ny cykel

Jag sikta också på att dyka upp. Går färden vi mot Järva eller åt andra hållet? Tänkte jag kunde möta upp vid Bögs isåfall :)

Coolers, ska försöka hänga på om det löser sig med tanten :) Men ska tilläggas det är en lönnfet nybliven 40-åring som hittat tillbaka till cyklingen :)

Haha, det är perfekt lynx74, du är mer än välkommen! Hoppas tant tillåtert.

Med tanke på att vi körde Törnskogen förra veckan så hade det ju kunnat vara kul att köra lite Järva denna veckan. Sist bestämde vi ju oss dock i sista minuten, när vi samlats, så möta upp folk på andra platser kan bli problem då vi inte kan svära på att vi far i den riktningen. :)

Hej på er!

Jag måste tyvärr meddela att jag inte kan delta i kvällens aktiviteter då jag var ute och körde Vildmarksspåret i Grimsta igår och mitt höger-knä har blivit lite överansträngt.

Jag skall dock vila upp mig ordentligt inför nästa vecka.
Har även köpt specialized sulor för o se om det hjälper då jag har problem med knäet ett par veckor.

Ha kul ikväll o kör som satan!

//Petter

Vad körde ni för runda idag då? Jag tänkte komma, men insåg att jag var för sent ute, så det blev en vanlig runda runt i Sollentuna. :)

Tack för en trevlig runda igår! Var riktigt trevligt samt kul att få se lite stigar på järvafältet.

Ses nästa vecka!

//Jimmie

Finfin runda. Liten påminnelse om vilket underlag som väntar. Skönt att slippa rotmattan efter omdragningen av brända stigen.

Tillbaka
Topp