[Kalender] Happyride Sollentuna

Semi-OT

Jag och sambon har nyligen börjat cykla i trakterna, hur är nivån? (Då vi båda är nybörjare?)

Vore skitkul att följa med, senaste rundan avskräckte snarare sambon då stigen närmast Norrviken var aningen väl brötig :)

Går det att finna sträckan som köra på Happyriden i tex Strava?

Bifogar den vi cyklade...

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    36.1 KB · Besök: 21
Borde ej ha cyklat förra veckan, fortfarande halsont, hoppas vara tillbaka nästa vecka.

@Donald tramp, nivån är blandad, jag är nybörjare t.ex. (Började cykla i somras)
Många andra är riktigt duktiga och man lär sig väldig mycket!

Tjena,
Är denna tur mer eller mindre ren stigkörning eller oxå via diverse löparspår? Hur lång är sträckan = hur lång tid brukar det ta? Jag kan inte nu imorrn men gärna någon gång framöver om ni kommer att fortsätta cykla den! :)

// Glavarn

@Donald. Vi försöker nog hitta dom lite mer tekniska stigarna oavsett om vi kör på Järvafältet eller i Törnskogen. I Törnskogen är det dock lite mer brötigt och kuperat. Om du känner dig osäker häng med när vi kör på Järvafältet nästa gång.

@Glavarn. I Törnskogen är det bara stigar, den grusväg som finns korsar vi bara i stort sett. Vi varierar med Järvafältet och kör ca 2h.

Eh! Haha... Det var faktiskt imorrn jag menade! :D
Ska på konferens där det serveras vin och käk efteråt till middagen så det lär bli sent... ;)

Tillbaka
Topp