[Kalender] Happyride / svartrejs

Tomaswikman sa:
En liten teaser på vad som väntar:

Ser roligt ut!

Jag måste ändra mig till preliminäranmälan? (Min sämre hälft (frun) tycker tydligen jag ligger minus efter dagens Bjurs vända trots att jag sa heldag å det blir vad det blir, så måste smöra lite extra)

Ser ut som att jag kan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Lite mer info:

Jag räknar med att Happyriden tar ca 4 timmar.

Kort beskrivning av de 6 delsträckorna:
1) 1,1 km och 110 fallhöjdsmeter. Slingrig flowig stig med en kort brant i början som sedan övergår i en gammal övervuxen spårig traktorväg med lösa stenar .
2) 400m och 30 fhm. Stenigt och brötigt. tekniskt och hyfsat svårt att få flyt, men inga drop.
3) 800m och 60 fhm. Plant men flowigt till en början, några spänger, en kort stigning, och sedan går det utför över rötter och lite stenar. Se upp för trädet i huvudhöjd tvärs stigen. Där får man stanna till och krypa under. Jag försökte såga ner det förra veckan men jag klev i ett jordgetingbo så trädet fick vara kvar.
4) 700m och 40 fhm. Ge gärnet! Här är det bara att trampa på. Kurvig stig utan direkta svårigheter.
5) 300m och 60 fhm. Smalt och Hyfsat brant. En spång som överraskar.
6) 700m och 90 fhm. Vad ska man säga? Bara en riktigt skön stig.

Det är inte så många som cyklar de här stigarna, så det ska bli kul att få visa dem. Jag räknar med att ni kommer krossa mina KOM!

Mitt tel är: 0727254800. Ring om ni behöver hjälp att hitta rätt plats.

Efter cyklingen blir det hamburgare, dricka och prisutdelning.
Jag fixar maten, så det behöver ni inte tänka på. Betalningen (60 kr) tar vi plats (eller så kan ni swisha).

/Tomas

Skulle vara grymt kul att vara med! Synd bara att jag är för långsam med anmälningar :( Om det blir någon plats över paxar jag första plats på reservlistan.

Tillbaka
Topp