Okej först av allt TACK Wikman grymt kul :):):):) Å kul att Jofa å co kom ner från Stockholm :) Å alla andra man inte sett på hela sommaren å ja va fan kul att alla dök upp helt enkelt för vädret skulle ju vara sisådär men satan vilken tur vi hade regn i max 5 min :)
Så jag tror typ att bara jag fotade men om nån tog nåt på mig med så posta gärna :) Startade som 5:a så tyvärr inte så många bilder på de som körde före mig 123Gorbys Aka Adam( änklare att minnas :) ) , Jofa , Bullit, å Wikman. Så vafan jag bombar helt enkelt. Om nån vill ha högupplöst så säg till några bra bilder tog min lilla pocketkamera & desto flera suddiga för det är rätt mörkt i dessa lummiga skogar.
Muppar på kö
Arrangör förbereder det sofistigerade tidtagningssystemet :)
Jofa väntar på 1:a starten å Carl har fixat en app som ränknar ner å släpper folk med 30 sekunder mellanrun hur smidigt som helst !!! BRA JOBBAT!!!
En fin Cotic å en nöjd Fredrik + En Daniel i förgrunden
Å här har vi vinnaren Owen Taylor av Slik grafics som har cyklat ca 3 gånger i år , muppe....:)
Så lite åkbilder :)
Onekickpanhead lyckades laga sitt baknav igårkväll :) Bra där
HyttMicke är mycket bra på att göra grimacher & sticka ut tungan såfort han får syn på mig & en kamera :)
Ända xc hojen & med hög sadel , smala däck osv. Bra kört :) Å hoppas tummen fortsätter att peka åt rätt håll i fortsättningen :)
Galen stockholmare som trampar på som satan vart än man såg han :)
Carl den siste mannen pedal kommer in å nu har han fått brillor så känns han lite som Breaking bad Carl, han har ju psyket till det iallafall ;)
Kolla flinet liksom...
Häng vid ss2
Sjukt fin finish på en av dessa ;)
Jofa stack en sek tidigt men han gottgjorde det med att försöka klicka i. Tog ca 10 sek på en meter för han kolla bara hur slut han redan är å där har han precis klickat i. Fick nog en sådär 250 kort på den sekvensen som tog 1 å 1/2 tramptag :)
Så lite åkbilder igen då vinnaren med PLATTISAR sådääää så.
Generellt sett så tycker jag att det är läbbigt att cykla med ögonlocken stängda men va fan
Han kom visst med på det :)
Inget lätt träd att komma över var nog bara en som försökte å det slutade med en otb.
Fin lummig blöt natur = halt som satan :)