[Kalender][I morgon!] 94 km stigvisning i Västerort

Just nu så siktar jag på att köra.
Temat blir nog "all stig i västerort" för att få ihop 94 km.
Inväntar uppdaterad väderleksrapport från YR. Just nu säger den regn på eftermiddagen.

Plan:
Start 08:00 eller 09:00 Café Säby Gård.
Där efter kör vi:
Allt på Järvafältet
Allt från Lövsta hela vägen upp till Ängsjö.
Eventuellt en avstickare till Törnskogen.

Passar på att byta namn på tråden också.

Senast ändrad:
Ok. Jag är fort lite osäker på om det hinns med för min del. Blir det ngt för min del imorgon så blir det nog start 06.30. Men Hade varit kul att haka på för att få lite ny inspiration och nya vägar. Jag får se hur det ser ut imorgon...har spöregnat 2 mornar denna v när jag ställt klockan på tidigt pass...inte så kul feeling då. Samanstrålar vi inte så får du lycka till. Riktigt bra initiativ???‍♂️??

Så här blev resultatet.
94 km, 7h15min, 1374 höjdmeter.
Körde mot bättre vetande med vatten istället för sportdryck vilket gjorde att jag var rätt slut efter halva sträckan. Fika på Hässelby Golf räddade dagen.
Det blev inte 100% stig men det var nog bara bra. Rätt död nu.

stockholmsvasan.PNG

Tack tack. =)
Nej ingen annan dök upp. Får bli lite bättre på marknadsföra det till nästa år. Kanske inte döpa det till något med Cykelvasan också, skickar fel signaler om 100% grusväg? :P

Såg på Strava att det var några andra som körde ungefär samma koncept.
https://www.strava.com/activities/2606880585

Hatten av till @hm!

Senast ändrad:
Wow!
När jag bodde Hässelby irrade jag omkring en del i Görväln utan att hitta något bra. Men det ser ju ut att finnas en del.

Gurra sa:
Wow!
När jag bodde Hässelby irrade jag omkring en del i Görväln utan att hitta något bra. Men det ser ju ut att finnas en del.

Görväln har väldigt mycket roligt, allt från XC till lite mer teknisk stig :) Men sen är jag partisk Viksjö-bo.

Tillbaka
Topp