[Kalender] Lekhyttan Happyride

Tack för en toppenkul dag! Jag är grymt imponerad av hur snabba ni är utför, fattar inte hur det går till och att samtidigt ha kontroll på färden. Fasen, jag vill också vara 25, och tänk om såna cyklar funnits när jag var 15 istället för limpsadel och aphäng...
Jag tror mitt facit landade på 4 OTB, ett par "vanliga" krascher och några feta blåmärken att visa upp för frugan och kollegorna!
Ska försöka lägga till några bilder sen.

frippegubben sa:
Tack för en toppenkul dag! Jag är grymt imponerad av hur snabba ni är utför, fattar inte hur det går till och att samtidigt ha kontroll på färden. Fasen, jag vill också vara 25, och tänk om såna cyklar funnits när jag var 15 istället för limpsadel och aphäng...
Jag tror mitt facit landade på 4 OTB, ett par "vanliga" krascher och några feta blåmärken att visa upp för frugan och kollegorna!
Ska försöka lägga till några bilder sen.

4 OTB!? Då har du satsat hårt. hoppas du inte slog dej för mycket.

Jag vet inte om ålder är något hinder. De 2 snabbaste var ju inga ungdomar direkt.

DSC_0241.JPG

OTB is my middle name...
Tror jag fick till en på varje sträcka på första halvan! Bristande teknik är nog receptet, fast officiellt skyller jag på att jag harvar runt på 26"...
Åldern, tänkte mer på det där med att lära gamla hundar sitta, typ...

Tillbaka
Topp