Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 1000 km Södertälje 2025-05-29
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Familjen förväntas vara i form till midsommar. Som arrangör kan man ta sig vissa friheter. Ibland är det mumma att vara arrangör!Jag har en gås oplockad med det här loppet. Om den ska plockas i år vet jag inte. Ligger inte loppet en anings tidigt på året?
Hur går tankarna? Jag kan tänka mig att dela bördan med dig:-)Jag har en gås oplockad med det här loppet. Om den ska plockas i år vet jag inte. Ligger inte loppet en anings tidigt på året?
Det finns tvenne Holländare som har gjort sitt bästa för att anmäla sig. I övrigt så har jag nollkoll. Loppets anmälan blev precis klart på ebrevet. Jag och frun har bokat hotell i Sätila och Kisa. Så om inget oförutsett inträffar på genrepet / 60 mila Södertälje helgen innan kommer vi till start.Är det någon som funderar att köra denna?
Jag tror att jag och @krabbe har anmält oss för länge sen. Håller på att bli gubbe så vet inte vad ebrevet är. Nåt jag måste kolla upp?
Kul att ni är på rull igen! Kan dock inte lova att jag möter upp och hejar utanför Åtvid i år.Jag tror att jag och @krabbe har anmält oss för länge sen. Håller på att bli gubbe så vet inte vad ebrevet är. Nåt jag måste kolla upp?
Attans. Kommer du vara i krokarna?Kul att ni är på rull igen! Kan dock inte lova att jag möter upp och hejar utanför Åtvid i år.
Med tanke på hur bra jag är på att hålla reda på stämpelkort (kommer du ihåg när vi bytte stämpelkort på McDonald's i Landvetter innan vi delade på oss @nieves?) och stämplingar i allmänhet så ska jag nog lyckas komma på oanade sätt att sumpa ebrevet-stämplingar också.Yes, bra att ha koll på. Digitala stämpelkort i mobilen.
Äntligen live – de digitala stämpelkorten är här! – Randonneur Stockholm
www.randonneurstockholm.se
Beror på hur lång krok från banan du kan tänka dig att cykla ;-)Attans. Kommer du vara i krokarna?
Får en vision av en hackare i Seglora som sitter i källaren och "raderar" ebrevets vartefter dom passerar.Med tanke på hur bra jag är på att hålla reda på stämpelkort (kommer du ihåg när vi bytte stämpelkort på McDonald's i Landvetter innan vi delade på oss @nieves?) och stämplingar i allmänhet så ska jag nog lyckas komma på oanade sätt att sumpa ebrevet-stämplingar också.
Jag träffar ju en av pojkarna regelbundet och efter allt snack om att ställa skåp mm så får du nog skynda dig ut isfKul att ni är på rull igen! Kan dock inte lova att jag möter upp och hejar utanför Åtvid i år.
In å njutHittepå! Jag och Adam ska köra vårt tempo. Vad det nu blir lär vi bli varse.
Var det inte samma sakHittepå! Jag och Adam ska köra vårt tempo. Vad det nu blir lär vi bli varse.
Trist med skada men ett klokt beslut, BRM1000 är tuff och det är lätt att förvärra en skada.Blir tyvärr ett avhopp för min del p.g.a.. skadad sena i höften:/ funkar att cykla utan smärta på vanliga rundor men 100 milaren är inte riktigt någon vanlig runda. Man brukar ju få ont lite här och där på 100 milaren i vanliga fall när kroppen är i bra form och funktion så det känns inte så klokt att ge sig ut på en långpanna när jag redan innan start har ont. Känns såklart tråkigt men som ett sunt beslut. Det kommer fler tillfällen att köra skiten ur sig:)
Men jag önskar alla som kör en riktigt fin tur och hoppas ni får all medvind.
Men jag kan ju bidra med några tips på bra sovplatser.
ca 580 km in så passerar man denna badplats som har omklädningsrum som funkar fint att ta en tupplur i.
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Cyklar man vidare ca 25-30 km kommer man till en rastplats med rymlig toalett som även den går fint att slagga en stund i, kan såklart lukta lite om man har otur men 610km in är man inte så kräsen:D
![]()
Street View · Google Maps
Utforska en plats på ett mer engagerande sätt i Google Maps.maps.app.goo.gl
Barkarbys 1000 om en veckaBlir inget för mig heller. Grejen var ju att cykla tillsammans. Får hitta på nåt annat!
Är helt säker på att ngn dyker uppBarkarbys 1000 om en vecka![]()
Hoppas att ni och holländarna får en fin tur!4 till start. Vi är i Linköping nu.
Glöm inte ordentligt med frukost. Det är en del backar till Mullsjö.Ödeshög rejält slitna. Byig vind på slätten. Hoppas att bulle, kakor, kullamust och kaffe skall få benen att känna sig som pånyttfödda. Plan B bita ihop.
Bra kämpat! Tuffade nederländarna på?Frun bamsetrött vi bryter i Mullsjö. Hon var lite småkrasslig innan starten så var en chansning att starta.
Inte följt vad som hände efter vi bröt. Vi höll ungefär samma tempo. Tror att de var lite mer inne på njutningscykling än vi. Vi såg dem sist i Ödeshög då de anlände när vi checkade ut. Då sa de att de var lite sena då sökt regnskydd för att slippa en skur. Lät även som de var mer ute efter att äta något gott i Ödeshög och inte enkom socker som vi gjorde. Mao tror de trillar in strax innan maxtid efter att ha njutit av natur och de kulinariska rätter som eventuellt kan frambådas på denna rutt.Bra kämpat! Tuffade nederländarna på?