GoranS
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Södertälje 2025-03-29 - Södertörns Pärla
En riktig cyklist märker inte ens att hen cyklat en 20-milare!Hmm. Här sitter man i sin fjällstuga och jag har inte märkt att jag cyklat idag![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En riktig cyklist märker inte ens att hen cyklat en 20-milare!Hmm. Här sitter man i sin fjällstuga och jag har inte märkt att jag cyklat idag![]()
Va det du som körde i jeans och cykeldojor? Jag låg efter dig ett tag och mindes min första Vätternrunda. Den körde jag på en lånad 3 växlad Monark, iklädd T-Shirt och avklippta jeans. Jag kunde inte sitta på en hel vecka och gick som Seb Machan.Kyligt och sakta. Men fram kom man.
Höll dock på att bonka redan före Torö, bsandborghs draghjälp till trots. Men sen gick det bättre.Blev av misstag lite grusväg efter Vagnhärad, bilfritt och fint!
Jeansen fick några att höja på ögonbrynen. Men man tager vad man haver.
Glömde sen stämpla i Gnesta, klantigt, fick åka tillbaks och göra om.
Bra tur totalt sett!
Grattis! Dags att byta nick.Första randoturen på 10år , -jävligt jobbigt.
(Men lite kul)
Gör ett nytt försök nästa vecka , nu har jag tränat 20 mil![]()
Perfekt träningspass för en 20-milareFörsta randoturen på 10år , -jävligt jobbigt.
(Men lite kul)
Gör ett nytt försök nästa vecka , nu har jag tränat 20 mil![]()
En aning sliten skulle man kunna säga.Hittade anledningen till mitt växelstrul. Visa bilaga 760187
Jag har haft elektronikens motsvarighet, batteri som tar slut en bit ut och i lördags tomt batteri redan hemma. Som tur var för mig var det bara att ta ut vinterracern som precis hade fått en grundlig service.Hittade anledningen till mitt växelstrul. Visa bilaga 760187
Ja, det krånglar! För Järlåsarundan (Barkarby 200) behöver man anmäla sig via Ebrevet istället. Hoppas att anmälningarna går att lösa till kommande lopp.Randosajten verkar inte få kontakt med databasen. Lopp-sidorna saknar innehåll.
Äh, många mil kvar i den där vajern!En aning sliten skulle man kunna säga.