Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Södertälje 2025-03-29 - Södertörns Pärla
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då har du kommit längre än mig. Har vare sig iPhone eller MacBook så där kan jag inte hjälpa. Har du kikat på "manualen" på ebrevet den skall vara bra har jag hört. Syns på lördag.Äntligen randonée igen, va kul! Lyckades få användarnamn och lösenord men det funkar inte att logga in på e-brevet. Det står Cannot sign in. Jag har testat på iPhone och MacBook. Nån som har nåt tips?
Vi kommer inte trycka några kort eller ettiketter innan så ambitionen är att alla skall köra e-brevet.Kan man köra utan eBrevet?
Ok. Tack. Jag har kikat på manualen. Vet att en till verkar ha samma problem. Det gick inte heller att kolla "startlista" eller "uppdatera din anmälan", då dyker page not found upp. Jag mailade E-brevet support. De kanske vet mer. Spännande.Då har du kommit längre än mig. Har vare sig iPhone eller MacBook så där kan jag inte hjälpa. Har du kikat på "manualen" på ebrevet den skall vara bra har jag hört. Syns på lördag.
Jag fick faktiskt ett mail med inloggningsuppgifter men kan inte logga in.
Återrapportera gärna hur det går.Ok. Tack. Jag har kikat på manualen. Vet att en till verkar ha samma problem. Det gick inte heller att kolla "startlista" eller "uppdatera din anmälan", då dyker page not found upp. Jag mailade E-brevet support. De kanske vet mer. Spännande.
Samma här. Kommer bli grymt!Nu är jag också anmäld till Stockholms premiär! Det ska bli sjukt kul.
Får man ett mail för inloggning till e-brevet eller ska man göra något..
Testa här:Hmmm, inget mejl från ebrevet. Är det oroväckande? Det går för all del att cykla utan stämplingar men då kan man ju välja bana själv..... Någon som har felsökningstips? Eller är jag för sent ute bara?
www.ebrevet.org
Kanske en dum fråga. Har du klickat på "Anmälan eBrevet" och fyllt i dina uppgifter igen?Hmmm, inget mejl från ebrevet. Är det oroväckande? Det går för all del att cykla utan stämplingar men då kan man ju välja bana själv..... Någon som har felsökningstips? Eller är jag för sent ute bara?
Gå in på ebrevet.org klicka kalender 2025. Välj rätt lopp klicka på hämta login. Fyll i sedan får du login och lösenord till din e-post adress.Är gammal, ovan vid Appar och småskadad.
Jag hittar inte loppet på hemsidan längre ( är anmäld) men har inte fyllt i något extra formulär om e- breve, hur gör jag?
Hjälp
//Tomas
Laterne rouge på CirkelK Gnesta. Magiskt! Fina vägar, sol och massor av vårblommor och flyttfåglar.Framme snart?
Är du säker på den identiteten?Höll dock på att bonka redan före Torö, bsandborghs draghjälp till trots.
Hmm. Här sitter man i sin fjällstuga och jag har inte märkt att jag cyklat idagKyligt och sakta. Men fram kom man.
Höll dock på att bonka redan före Torö, bsandborghs draghjälp till trots. Men sen gick det bättre.Blev av misstag lite grusväg efter Vagnhärad, bilfritt och fint!
Jeansen fick några att höja på ögonbrynen. Men man tager vad man haver.
Glömde sen stämpla i Gnesta, klantigt, fick åka tillbaks och göra om.
Bra tur totalt sett!
Hoppla, hoppla ständigt denna bsandborgh. Svårt att tänka mig någon som känns mer rando i Stockholm.Höll dock på att bonka redan före Torö, bsandborghs draghjälp till trots.