Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 200 km Täby 2025-07-05, Försmak
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer ge mig på den, bara för att jag tror och hoppas att jag kan. Men med tanke på att min sista 400:ing stämplades in på dryga 24h så vet du om du får sällskap eller inte.
Nä nä. Det funkar inte. Blir ingen snygg Strava-aktivitet av det.Med det naturliga nästa steget att trainern cyklar det åt dig i Zwift.
Nu när det börjats med e-brevet, vore inte nästa steg i moderniseringen av randovärlden AI-baserad anmälan?
Man anmäls automagiskt till lämpliga lopp, information om loppet skickas till valt medium och pengarna dras direkt från kontot man uppgett när man reggat sig.
Försökte spinna vidare på AI-anmälan, men jag tröttnade på mig själv@Randobakis Missade du att skriva något eller var det en oavsiktlig postning?
Om du tar förning så tar jag appsupporten, ska vi säga så?Anmäld! Första ebrevet för mig så vi får se hur idotsäkert det är![]()
Absolut! (Gäller till första stämplingen, och jag sätter tempot ;-) )Om du tar förning så tar jag appsupporten, ska vi säga så?
Siste man håller tempotAbsolut! (Gäller till första stämplingen, och jag sätter tempot ;-) )
Amen.Se till att du är förberedd på att kunna cykla turen själv.
Amen.
Jag bröt min sista rando-tur för jag hamnade själv och kom till insikten att jag hade behövt stå ut med mina egna tankar i typ 6 timmar. Då kändes "DNF"-skammen lättare att svälja.![]()
Jag hoppas att vi får till det, hang onJag hugger tråden och frågar om 60-milaren 19/7. Finns inte på RS-sidan men väl i ACP- kalendern. Körs den?
TjenaJag hugger tråden och frågar om 60-milaren 19/7. Finns inte på RS-sidan men väl i ACP- kalendern. Körs den?
Ställ inte in semester för min skull, jag frågade bara om en kalenderavvikelse. Nu verkar minst en annan person vara anmäld i alla fall. Jag behöver en 60-milare för min SR-serie men semestern är kort och det här blir mitt i semestern så tiden före och efter blir väldigt kort för allt annat jag tänkt göra.Tjena
Nu har vi slagit knut på oss själva (minst sex inblandade) för att få in "Täby 600 Bryggerirunda" i det digitala, på hemsidan, och möjlighet att anmäla sig och digitalstämpla via ebrevet.org samt startplatskommisarie (spm fick avbryta semstern för det här) Förhoppningsvis blir den synlig i kalendern här också inom kort
Nu har vi gjort vårat jobb, u är det bara för dig att cykla :)
Såg i Excel-kalendern på randonneurs.se att det var ett lopp planerat till 19/7 men hittade det ingen annan stans. Blev alldeles varm inombords när 60-milaren dök upp på eBrevet idag.Jag hoppas att vi får till det, hang on
Det är dåligt eftersom jag planerar långcykling utomlands på över en vecka. Jag kan alltså inte vänta jättelång tid efter randot innan jag behöver starta och hinner inte slutföra innan randot.Att tiden blir kort före och efter ..är det bra eller dåligt?
Du har ju nu en ursäkt att slippa dra igång tråkiga underhållsprojekt, just för att du MÅSTE cykla :)