Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 600 km Uppsala 2025-08-23
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte endast, om man vill få loppet godkänt av ACP.Jag tror man ska anmäla sig på https://brevet.foreningsteknik.se/ för just detta lopp.
Jag anmälde mig där också vart fall. Hoppas inte innebär måste cykla två varv. Men vilken digital stämpling är det vi ska använda? Denna, eller den via brevetkalendern? Det kanske blir samma i praktiken?Jag tror man ska anmäla sig på https://brevet.foreningsteknik.se/ för just detta lopp.
Lerinpackning
Vilken jävla fomo jag fick nu då!Lyxrandostart med fuktiga kläder, skitiga kläder och en brun banan, en liten näve salta nötter och en snus till frukost
Nu vill vi ha medvind hem
Loppet blir väl neutraliserat?Nä? Nu missar vi maxtiden
Exakt så. Klubben kan tillsätta en arbetsgrupp för att finslipa frågorna.Kontrollfrågor? Du tänker något i stil med:
- Har du blivit hotad, övertalad eller lurad att anmäla dig?
- Är du helt säker på att du vet vad du ger dig in på?
- Vet du hur misärartat det kan bli?
- Vill du verkligen göra detta?
- Är du fullkomligen från vettet?
![]()
Vi räknar med att alla som fyllt i anmälan är från vettet. Förut var det gula kortet som delades ut som bevis att man inte är vid sinnesfulla brukExakt så. Klubben kan tillsätta en arbetsgrupp för att finslipa frågorna.
Vi räknar med att alla som fyllt i anmälan är från vettet. Förut var det gula kortet som delades ut som bevis att man inte är vid sinnesfulla bruk
@Randobakis och jag stämplade i Uppsala 21.55! #sub38
En riktig misärrunda. Klubben borde ha som rutin att ställa en rad kontrollfrågor till samtliga anmälda. Men som vi alla vet, vem mins en brevet i som och medvind?
Om det går flera starter samma helg så kan det råka bli flera anmälningar och sen välja start efter önskad misärDet var bättre förr. Numera kan man ju bli stämplad som fullkomligt galen fast man kommit på bättre tankar.
"Nejnej, släpp, ni har fel kille! Jag bara råkade anmäla mig, men jag cyklade aldrig!"
Japp, så var det. Då var jag orolig för vattenplaning ..uppför ..i syndafloden som rann i hjulspåren. Då stämplade vi in 23:45, en kvart till godo, även kvart till godo för att få ut bilnyckeln som jag i vanlig ordning hade jag lämnat på macken ....för säkerhets skull. Jag tror att @bsandborgh fortfarande hade suttit inne för mord om vi inte fått ut bilnyckeln dåVilken jävla fomo jag fick nu då!
Sist jag körde denna rundan så hann jag precis svänga in på macken i Uppsala innan det började sånt 5-10mm regn som drev in. Vill minnas att @Randobakis & @bsandborgh fick uppleva det inifrån.
@Mange. Du har ju chansen till lika mycket missär , Bromma 600 eller hälften så mycket missär i helgen, Täby 300 Saltluft.Japp, så var det. Då var jag orolig för vattenplaning ..uppför ..i syndafloden som rann i hjulspåren. Då stämplade vi in 23:45, en kvart till godo, även kvart till godo för att få ut bilnyckeln som jag i vanlig ordning hade jag lämnat på macken ....för säkerhets skull. Jag tror att @bsandborgh fortfarande hade suttit inne för mord om vi inte fått ut bilnyckeln då