Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnee 300 Södertälje 2024 04 20
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mums!
Ketchup och senap - fint ska det vara!
Tycker räkmackan ser finare ut, men det är ju jag det.Ketchup och senap - fint ska det vara!
Räkor är för räkor. ?Tycker räkmackan ser finare ut, men det är ju jag det.
Nu ångrar jag lite att jag inte cyklade. Det såg ju inte så värst kallt ut på film :)Det blev en liten film av den här rundan också.
Det var jäkligt nära att jag vände och åkte hem i början, men ju längre bort vi kom destå jobbigare hade det blivit att bryta. ?Nu ångrar jag lite att jag inte cyklade. Det såg ju inte så värst kallt ut på film :)
Det genialiska med rando!Det var jäkligt nära att jag vände och åkte hem i början, men ju längre bort vi kom destå jobbigare hade det blivit att bryta. ?
Har alltid kört med PET-vinflaska, kommer nog aldrig sluta. Jag tycker de är lättare att dricka ur och fransmän och annat sånt folk blir glada när de ser den
Skruvkork?Har alltid kört med PET-vinflaska, kommer nog aldrig sluta. Jag tycker de är lättare att dricka ur och fransmän och annat sånt folk blir glada när de ser den