Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Södertälje 300 En tur i Sörmland
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! handskarna är Reimerts. Tog ni med dem till brevlådan/startplatsen?"Andra" gruppen kom i mål 18:46 +/-. Bra kämpat i vinden!
En från snabbgruppen hade glömt sina handskar på macken i Vagnharad. De borde finnes hos organisatören.
Grymt! Jag har meddelat honom.La dem på pelaren vid grinden
Frun hittade handskarna på uppfarten, blåste nog en del idag. Handskarna åker med familjens cykletvätt sedan till Reimert.Härligt! handskarna är Reimerts. Tog ni med dem till brevlådan/startplatsen?
Nytt för Södertälje åtminstone. Blev också positivt överaskad och upplevde samma dom du. Misstänker att det är learning by doing, vilket oftast är det bästa sättet, och det blir bättre med tiden.Jag fick en sammanfattning via mail idag, är det nytt? Behändigt i vilket fall.
(Är det någon som hanterar återkoppling så funkade inte länken till resultatlistan i mailet och hanteringen av svenska tecken var väl lite sisådär:
Visa bilaga 828169
Tack för det, var tydligen inte så "snabb" i huvudet :-)"Andra" gruppen kom i mål 18:46 +/-. Bra kämpat i vinden!
En från snabbgruppen hade glömt sina handskar på macken i Vagnharad. De borde finnes hos organisatören.
De behövde nog tvättas, hatten av för det. Jag har ju ärenden till Södertälje på stadig basis så det avhämtning skall nog gå att lösa snart :-)Frun hittade handskarna på uppfarten, blåste nog en del idag. Handskarna åker med familjens cykletvätt sedan till Reimert.
Blev ju finemang det där, tack för god tur!Slutstämplig 17:46 med det här gänget, varav två tillresta från Cykelintresset (Umeå) Grym dag. Grymt väder. 5/5. Och inga problem med ebrevet idag. Stämplingarna funkade för oss alla utan problem.Visa bilaga 828067
Tack för fina bilder. Inte reflekterat så mycket kring RS "nya" cykelkläder. Men måste säga att de ser riktigt snygga ut. Gillar bananen i bakfickan :)Fin runda med fint sällskap, tack för det! Vädret var på topp nästan lite för varmt. Man kan notera en saltrand på min tröja i förgrunden.... :-)
Visa bilaga 828369Visa bilaga 828371Visa bilaga 828372Visa bilaga 828373
Hej! Kul att jag och Sabinha fick cykla med er - det var en väldigt fin runda! :)
Jag har sneglat lite på Södertälje 400 Färjorna som enligt er webb ska köras 16 maj. Men jag ser den inte i brevet-kalendern? Vet ni om loppet blir av den 16 maj?
Mvh Daniel, Umeå
Och nu har även jag noterat ;)Jag har noterat detsamma. @Grimpeur