[Kalender] Randonnée 300KM Barkarby

Städdag, halvrisig cykel, fet och otränad, trött efter jobbpendling, pollenfylld.

Nä jag bangar, men rutten ser fin ut och vädret verkar bli bra! Kör snyggt tuffingar!

?

Bengt-re sa:
Städdag, halvrisig cykel, fet och otränad, trött efter jobbpendling, pollenfylld.

Nä jag bangar, men rutten ser fin ut och vädret verkar bli bra! Kör snyggt tuffingar!

?

Har ingen städdag, hyfsad cykel, fet och otränad eftersom jag knappt tränat under hela vintern och cyklade på påskdagen för första gången sen början oktober, inte trött av jobbpendling för jag går och är förkyld med feber just nu :-)

Ska cykla vätternrundan så jag siktar på att köra för att förhoppningsvis vara lite mindre fet och otränad då....gissar att det blir svårt att köra snyggt med de förutsättningar men det kommer att bli tufft :-D

Jocke77 sa:
Bengt-re sa:

?

Har ingen städdag, hyfsad cykel, fet och otränad eftersom jag knappt tränat under hela vintern och cyklade på påskdagen för första gången sen början oktober, inte trött av jobbpendling för jag går och är förkyld med feber just nu :-)

Ska cykla vätternrundan så jag siktar på att köra för att förhoppningsvis vara lite mindre fet och otränad då....gissar att det blir svårt att köra snyggt med de förutsättningar men det kommer att bli tufft :-D

?

Tror att det blir bra!

Jocke77 sa:
GoranS sa:
Har svårt att tänka mig att det påverkar något i praktiken för dig.

Ok...av ren nyfikenhet. Vem spelar det roll för? Godkänner inte Audax Club Parisien loppet officiellt om man inte kör för en klubb?

Om jag fattar det hela rätt så har vissa klubbar ett eget id, detta id används vid rapportering av lopp till fransmännen. Tillhör man ingen av de registrerade klubbarna så rapporteras man in som klubblös (som också har ett id nummer) Men som sagt, det där kan Bengt redogöra i detalj.

Härligt! Om du inte vill vara klubblös så kan du unna dig ett medlemskap i Randonneur Stockholm för 150 spänn, ses på lördag! Ser ut att bli en riktigt fin dag vädermässigt!

desmo sa:
neron sa:
Härligt! Om du inte vill vara klubblös så kan du unna dig ett medlemskap i Randonneur Stockholm för 150 spänn, ses på lördag! Ser ut att bli en riktigt fin dag vädermässigt!

Höjt priset och glömt uppdatera hemsidan? Eller var det billigare än vad du vill minnas?
http://stockholm.randonneurs.se/wp/medlemskap/
(själv är jag medlem redan!)

Du har rätt desmo, 100 kr är det ju. 150 hade ju varit en oacceptabel chockhöjning ?

neron sa:
Jannetuba sa:
Meh, krockar ju med tjugomilsgrusvägsrundan i Västerås ju. Jag får aldrig köra från Barkarby.

Den såg faktiskt riktigt trevlig ut! Jag tänkte att jag skulle utforska lite vägar runt Västerås framöver!

Do it man! Och hojta till om du vill ha sällskap. Körde runt i helgen mellan Hässlö och Gäddeholm, väldigt vackra grusvägar. Lycka till på 30-milaren!

Det står uttryckligen i de franska reglerna att loppen ska vara öppna för alla. Om man tillhör en klubb eller inte får inte spela någon roll.
Om man vill representera en klubb ska den vara registrerad hos ACP och får ett "Code ACP" nummer.
För att vi inte ska slösa tid på klubbar som inte är klubbar utan bara "Berra och Lisa" som designat egna tröjor kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.
Individuell (aka klubblös) har en egen "Code ACP".

bsandborgh sa:
För att vi inte ska slösa tid på klubbar som inte är klubbar utan bara "Berra och Lisa" som designat egna tröjor kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.

Även om tröjorna är jättesnygga?

Ja, det kan nog bli tuffa förhandlingar ...
680.jpg

Jag hade det dåliga omdömet att cykla Arlanda GP igår. Blev indragen i en krasch med en stukad handled som resultat. Tempopinnar och lite kinesiotejp hoppas jag kunna få ordning på problemet.

25 anmälda just nu. Det kommer bli en kanondag ser det ut som! Ni som kommer att DNS'a får gärna höra av er så jag slipper rodda med startkort. Om ni inte har bestämt er så är det läge att göra det nu, stänger anmälan inom kort.

Grymt! Hoppas alla kommer till start så man får nån att cykla med.

Har inte tränat sen 1/5 då jag blev sjuk och känner mig helt 100 först idag...

Tillbaka
Topp