Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 300KM Barkarby
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jocke77 sa:Någon som avser köra denna? Jag och en kompis planerar att köra.
GoranS sa:Jocke77 sa:Någon som avser köra denna? Jag och en kompis planerar att köra.
Skulle säga att andra meningen gör att svaret på frågan bör vara ja. ;-)
bigmollo sa:Anmäld och styv.
Bengt-re sa:Städdag, halvrisig cykel, fet och otränad, trött efter jobbpendling, pollenfylld.
Nä jag bangar, men rutten ser fin ut och vädret verkar bli bra! Kör snyggt tuffingar!
?
Bengt-re sa:Städdag, halvrisig cykel, fet och otränad, trött efter jobbpendling, pollenfylld.
Nä jag bangar, men rutten ser fin ut och vädret verkar bli bra! Kör snyggt tuffingar!
?
Jannetuba sa:Meh, krockar ju med tjugomilsgrusvägsrundan i Västerås ju. Jag får aldrig köra från Barkarby.
GoranS sa:Bengt-re sa:Städdag, halvrisig cykel, fet och otränad, trött efter jobbpendling, pollenfylld.
?
Och snyggingarna då, ska de köra tufft?
Jocke77 sa:Bengt-re sa:Städdag, halvrisig cykel, fet och otränad, trött efter jobbpendling, pollenfylld.
?
Har ingen städdag, hyfsad cykel, fet och otränad eftersom jag knappt tränat under hela vintern och cyklade på påskdagen för första gången sen början oktober, inte trött av jobbpendling för jag går och är förkyld med feber just nu :-)
Ska cykla vätternrundan så jag siktar på att köra för att förhoppningsvis vara lite mindre fet och otränad då....gissar att det blir svårt att köra snyggt med de förutsättningar men det kommer att bli tufft :-D
GoranS sa:Har svårt att tänka mig att det påverkar något i praktiken för dig.
Jocke77 sa:GoranS sa:Har svårt att tänka mig att det påverkar något i praktiken för dig.
Ok...av ren nyfikenhet. Vem spelar det roll för? Godkänner inte Audax Club Parisien loppet officiellt om man inte kör för en klubb?
neron sa:Härligt! Om du inte vill vara klubblös så kan du unna dig ett medlemskap i Randonneur Stockholm för 150 spänn, ses på lördag! Ser ut att bli en riktigt fin dag vädermässigt!
desmo sa:neron sa:Härligt! Om du inte vill vara klubblös så kan du unna dig ett medlemskap i Randonneur Stockholm för 150 spänn, ses på lördag! Ser ut att bli en riktigt fin dag vädermässigt!
Höjt priset och glömt uppdatera hemsidan? Eller var det billigare än vad du vill minnas?
http://stockholm.randonneurs.se/wp/medlemskap/
(själv är jag medlem redan!)
neron sa:Jannetuba sa:Meh, krockar ju med tjugomilsgrusvägsrundan i Västerås ju. Jag får aldrig köra från Barkarby.
Den såg faktiskt riktigt trevlig ut! Jag tänkte att jag skulle utforska lite vägar runt Västerås framöver!
bsandborgh sa:För att vi inte ska slösa tid på klubbar som inte är klubbar utan bara "Berra och Lisa" som designat egna tröjor kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.
Fjärdebrunn sa:När stänger anmälan? Hes och lite låg efter att ha fått en stavmixer i magen. Måste känna lite sprätt före iaf.
kitzblitz sa:bsandborgh sa:För att vi inte ska slösa tid på klubbar som inte är klubbar utan bara "Berra och Lisa" som designat egna tröjor kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.
Även om tröjorna är jättesnygga?
Jocke77 sa:Fjärdebrunn sa:När stänger anmälan? Hes och lite låg efter att ha fått en stavmixer i magen. Måste känna lite sprätt före iaf.
Stod 48h innan start igår när jag var inne och anmälde mig, det borde innebära kl 08:00 på torsdag.
bsandborgh sa:[…] kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.
Jag kunde ha skrivit "numera". Det finns gamla synder kvar.Spacekitty sa:bsandborgh sa:[…] kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.
Minst en av klubbarna med ACP kod saknar organisationsnummer och har heller aldrig haft. (med dom har snygg tröja)
Spacekitty sa:bsandborgh sa:[…] kräver vi att klubben ska vara en riktig klubb med ett av Skatteverket tilldelat organisationsnummer.
Minst en av klubbarna med ACP kod saknar organisationsnummer och har heller aldrig haft. (med dom har snygg tröja)