Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 400 km - Uppsala 2023-06-03
Ser ut som att både gpx är upplagd och att fler anmält sig. Hoppas ni får fint väder!Ser fram mot min brevetpremiär, men blir rundan av?
3 anmälda och ingen gpx upplagd.
Älvkarleby verkar vara första kontroll, sen Bergby, Mobodarna, Ockelbo och Österfärnebo.Dessa tre?
Bergby ca 140 km
Mobodarna ca 200 km
Österfärnebo ca 338 km
Tack! Du har nog rätt!Älvkarleby verkar vara första kontroll, sen Bergby, Mobodarna, Ockelbo och Österfärnebo.
Med risk för att ha fel …
Preem i Ockelbo är ju en hit, se till att hinna dit innan de stänger kl 22 bara.Tack! Du har nog rätt!
Jag kikade bara på rutten när den var importerad till Garmin.
Problemet är att waypoints som INTE ligger PÅ rutten, inte kommer med.
Preem i Ockelbo är ju en hit, se till att hinna dit innan de stänger kl 22 bara.
Ja det fick bli 83an ett tagKan vara bra att veta att jvg-övergången vid Carlslund i Kilafors verkar vara avstängd. Men det bör väl sitta nån skylt i Norrbyn.
Visa bilaga 629717
Vi inmundigar Pizza i Kilafors nuGott om tid till Preem i Ockelbo. Bara ni inte knäcks av rundans enda ”uppförsbacke” som kommer snart.
Pizza, bara några kilometer innan backen, är det så klokt?Vi inmundigar Pizza i Kilafors nu
Jadå 😁Pizza, bara några kilometer innan backen, är det så klokt?
Ni ser oförskämt pigga ut!Just nu är vi fyra på donken i Sandviken. Den snabbe cyklade i förväg efter 20 mil.
Ni ser oförskämt pigga ut!
Jag hann med sista tåget från Uppsala med 12minuters marginal :)