Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kitzblitz sa:JLarsson sa:MarcusS sa:Barkarby! Total tid: 12:55
Oj. Om jag inte missminner mig så är snabbaste 400 hittills 13:10?
Inte längre :-)
JLarsson sa:Peth sa:12:55 kan inte vara speciellt långt från mintiden.
Minimitiden är väl baserad på en snittfart av 34 kmh, och då torde den väl vara 11:45 ca för 400?
NLC sa:JLarsson sa:Peth sa:12:55 kan inte vara speciellt långt från mintiden.
Minimitiden är väl baserad på en snittfart av 34 kmh, och då torde den väl vara 11:45 ca för 400?
Nope. 34 km/h i snitt de första 20 milen och 32 km/h de andra. Så 12:08 är minimitiden
kitzblitz sa:NLC sa:JLarsson sa:Peth sa:12:55 kan inte vara speciellt långt från mintiden.
Nope. 34 km/h i snitt de första 20 milen och 32 km/h de andra. Så 12:08 är minimitiden
Den tar ni NLC!
NLC sa:kitzblitz sa:NLC sa:JLarsson sa:Peth sa:12:55 kan inte vara speciellt långt från mintiden.
Den tar ni NLC!
Nästa år kanske kanske. Om man har en bana som inte har för många bonuskilometer ;-)
GoranS sa:Bra jobbat och kul att den skånska randoeliten får lite konkurrens vad det gäller raskt brevetcyklande.
Har temporäruppdaterat listan i https://happyride.se/forum/read.php/1/3524375/3524375#msg-3524375 Någon uppgift om vilka som var med i tätgruppen?
GoranS sa:Lyckas man ta rekordet på Södertäljes 40-milare tycker jag det är extra guldstjärna.
Oooh sa:Dragongate... Man passerar väl den?
Var de inte ravefest där inatt? De var väl inte där ni hittade energin genom käka piller med glada gubbar? ?
Oavsett, imponerande cyklat!!
Aj, där satte du mig på pottkanten. Några bekanta ansikten men också ett antal personer som jag inte har en susning om vilka de är. Får väl vänta tills officiella resultaten dyker upp för att se vad snabbisarna går under för namn.kitzblitz sa:GoranS sa:Bra jobbat och kul att den skånska randoeliten får lite konkurrens vad det gäller raskt brevetcyklande.
Har temporäruppdaterat listan i https://happyride.se/forum/read.php/1/3524375/3524375#msg-3524375 Någon uppgift om vilka som var med i tätgruppen?
:-)
Lovelo sa:Framme, så skönt.
Steel is Real sa:Lovelo sa:Framme, så skönt.
Härligt!
Har han till höger inga pengar? Bjud han på en öl så blir han lika glad som er andra!
JLarsson sa:Steel is Real sa:Lovelo sa:Framme, så skönt.
Härligt!
Har han till höger inga pengar? Bjud han på en öl så blir han lika glad som er andra!
Vilken klassisk tusenmilablick
Steel is Real sa:Känner igen alla på bilden och kan iaf namnen på de 5 till höger:
Amir, Roger, Petter, M.Silver och Super-Toni (kitzblitz)
Respekt!!
Roger Lundblad?Steel is Real sa:Grymt kört! Nån sa att vi tog rekordet på den rundan förra året. Men trots likvärdigt rullsnitt så sölade vi på stämplingarna förra året och fick därav pisk av er
Känner igen alla på bilden och kan iaf namnen på de 5 till höger:
Respekt!!
Bifogar statistik från 2018:
Lovelo sa:Framme, så skönt.
GoranS sa:Roger Lundblad?Steel is Real sa:Grymt kört! Nån sa att vi tog rekordet på den rundan förra året. Men trots likvärdigt rullsnitt så sölade vi på stämplingarna förra året och fick därav pisk av er
Känner igen alla på bilden och kan iaf namnen på de 5 till höger:
Respekt!!
Bifogar statistik från 2018:
Petter ?
(Har använt efternamn i min lista med svenska randorekord och deras innehavare, därav frågan)
Sebban73 sa:Det är svårt att somna med tryck i pedalerna.
Sebban73 sa:RR Barkarby 400
GoranS sa:Imponerande kört. Låter som att det skulle kunna finnas lite tid att plocka på stämplingarna om ni skulle få för er att försöka bättra tiden ytterligare.
IngvarW sa:Sebban73, jag antar att det var SvenC som mötte er. Han mötte oss på Ötzi XL utanför Enköping för några år sedan i 10cm nysnö ;-)
desmo sa:Sebban73 sa:RR Barkarby 400
Den andra pytteln som var under utprovning var en "styrstamspung": https://www.decathlon.se/flaskhallare-i-textil-id_8487122.html Till skillnad från lampfästet så var den mycket bra! Skönt att kunna ha lite ätbart nära till hands istället för att fippla i ryggfickorna.
Så nu är det bara att bryta ihop och komma igen.