[Kalender] Randonnée Bollnäs 200k – en tuff jäkel

Utöver allt roligt som listas i beskrivningen så kommer deltagarna även att cykla förbi bara några meter från där Kaj en gång i tiden simmade ur bild. Ta chansen vetja!

IMG_2641.png

Åtta mil slakmota …

Nu känns ju min 250-metersstigning bara futtig. Får hoppas att vädret gör kaos med min alldeles för lätta bansträckning.
Om det är upp till Harsa så finns ju grusvägarna upp på Gluggberget, det ger väl 50-60 höjdmeter till iaf på nån kilometer :-)

Om det är upp till Harsa så finns ju grusvägarna upp på Gluggberget, det ger väl 50-60 höjdmeter till iaf på nån kilometer :-)
Jag har tänkt ut en liten utflyktstur som hittills aldrig blivit av – cykla på grusvägar över Galven och upp till Blacksås i Harsa (508 möh) ta en bild på utsikten och sen cykla på andra grusvägar tillbaka. Nån dag så …

Då var premiären för året avklarad. Uppladdningen skedde medelst förkylning och alldeles för långa jobbveckor de senaste fyra månaderna.

Det blev jobbigt, jättejobbigt till och med.

Det var uppförsbackar, svinigt kallt, kraftig motvind, uppförsbackar, grusvägar, snö, fler uppförsbackar. Men också trevligt sällskap och ett Internetkulturminne.
IMG_2660.jpeg

IMG_2664.jpeg

Tillbaka
Topp