Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite info till alla juniorer som inte var med på den tidenUtöver allt roligt som listas i beskrivningen så kommer deltagarna även att cykla förbi bara några meter från där Kaj en gång i tiden simmade ur bild. Ta chansen vetja!
Vill man ha det lätt så finns andra 20-milare. Här kommer det tarvas pannben.Uh, vilken elak bana. Cykla upp till Harsa…?
Nu känns ju min 250-metersstigning bara futtig. Får hoppas att vädret gör kaos med min alldeles för lätta bansträckning.Italienarna vet hur man lägger en 20-milare.
Visa bilaga 693327
Edit: Dock är ovanstående med italienska mått snäll. Här finns en tuff sak: https://www.openrunner.com/it/route-details/2714796
Sommarens projekt är givet. Fram med spaden och börja skyffla upp mer material på toppen!Nu känns ju min 250-metersstigning bara futtig. Får hoppas att vädret gör kaos med min alldeles för lätta bansträckning.
Italienarna vet hur man lägger en 20-milare.
Visa bilaga 693327
Edit: Dock är ovanstående med italienska mått snäll. Här finns en tuff sak: https://www.openrunner.com/it/route-details/2714796
För att inte ytterligare besudla trådan med allmänt brevet-gaggande skapade jag en separat tråd så kan denna specifikt få handla om det aktuella Bollnäsloppet.Den tuffa avslutas dessutom tufft...
Borde väl vara möjligt att få till en intressant rutt runt Stelvio.
Om det är upp till Harsa så finns ju grusvägarna upp på Gluggberget, det ger väl 50-60 höjdmeter till iaf på nån kilometer :-)Nu känns ju min 250-metersstigning bara futtig. Får hoppas att vädret gör kaos med min alldeles för lätta bansträckning.
50/60 höjdmeter på någon km = falso piano!Om det är upp till Harsa så finns ju grusvägarna upp på Gluggberget, det ger väl 50-60 höjdmeter till iaf på nån kilometer :-)
Jag har tänkt ut en liten utflyktstur som hittills aldrig blivit av – cykla på grusvägar över Galven och upp till Blacksås i Harsa (508 möh) ta en bild på utsikten och sen cykla på andra grusvägar tillbaka. Nån dag så …Om det är upp till Harsa så finns ju grusvägarna upp på Gluggberget, det ger väl 50-60 höjdmeter till iaf på nån kilometer :-)