Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det verkligen något att gaffla om?ohellstrom sa:Kniviga grejer med matlust ibland...
bsandborgh sa:Endast bland randonneurer kan följande inträffa: efter ett övermåtta intag av vatten och mjölk står en av kamratena i en buske och vänder ut och in på magen. Enda reaktionen från de 4 andra, som sitter vid bordet 4 meter bort är: "Är du klar snart? Vi ska åka nu."
Vagueism sa:Jag hade dock kunnat käka en brakmiddag vid det laget. Men McDonalds höll på att städa, de stängt en timme tidigare och sålde bara det de hade kvar. Grönsallad var det enda vegetariska. Men jag får jobba på det där med mat - pizza Margerita utan ost i Fellingsbro var inte så gott som man kunde tro.
ohellstrom sa:bsandborgh sa:Endast bland randonneurer kan följande inträffa: efter ett övermåtta intag av vatten och mjölk står en av kamratena i en buske och vänder ut och in på magen. Enda reaktionen från de 4 andra, som sitter vid bordet 4 meter bort är: "Är du klar snart? Vi ska åka nu."
Hahahaha!
jonas-ni sa:ohellstrom sa:bsandborgh sa:Endast bland randonneurer kan följande inträffa: efter ett övermåtta intag av vatten och mjölk står en av kamratena i en buske och vänder ut och in på magen. Enda reaktionen från de 4 andra, som sitter vid bordet 4 meter bort är: "Är du klar snart? Vi ska åka nu."
Hahahaha!
Så här långt verkar det varit roligare på Täbys 60-mil jämfört med Malmös.
ohellstrom sa:jonas-ni sa:ohellstrom sa:bsandborgh sa:Endast bland randonneurer kan följande inträffa: efter ett övermåtta intag av vatten och mjölk står en av kamratena i en buske och vänder ut och in på magen. Enda reaktionen från de 4 andra, som sitter vid bordet 4 meter bort är: "Är du klar snart? Vi ska åka nu."
Hahahaha!
Det är oklart om det förekom fullbordad magvändning hos oss, även om hårdkörning i värme definitivt tar ut sin rätt...
Däremot lyckades ju NLC med att få punka medan vi stod inne på macken i Malmö och fyllde i korten innan start. Detta upptäcktes på slaget 08.00 när vi skulle rulla iväg.
Det var synd att inte kitzblitz var med i Malmö - vi såg nämligen en hel vildsvinsfamilj på vägen strax norr om Kristianstad :D
neron sa:Härligt jobbat alla!! Nu ser vi fram emot onödigt långa, svulstiga och detaljerade RRs!
jonas-ni sa:ohellstrom sa:jonas-ni sa:ohellstrom sa:bsandborgh sa:Endast bland randonneurer kan följande inträffa: efter ett övermåtta intag av vatten och mjölk står en av kamratena i en buske och vänder ut och in på magen. Enda reaktionen från de 4 andra, som sitter vid bordet 4 meter bort är: "Är du klar snart? Vi ska åka nu."
Hahahaha!
Det är oklart om det förekom fullbordad magvändning hos oss, även om hårdkörning i värme definitivt tar ut sin rätt...
Däremot lyckades ju NLC med att få punka medan vi stod inne på macken i Malmö och fyllde i korten innan start. Detta upptäcktes på slaget 08.00 när vi skulle rulla iväg.
Det var synd att inte kitzblitz var med i Malmö - vi såg nämligen en hel vildsvinsfamilj på vägen strax norr om Kristianstad :D
Pathetic effort to hog the brownie.
neron sa:Härligt jobbat alla!! Nu ser vi fram emot onödigt långa, svulstiga och detaljerade RRs!
IngvarW sa:neron sa:Härligt jobbat alla!! Nu ser vi fram emot onödigt långa, svulstiga och detaljerade RRs!
Står det onödigt långa RRs här ovan??
Kommer här, nästan lika lång som rundan :-) Hörs mr Neron!
http://www.sumocycling.se/2017/06/19/aven-60-mil-gar-att-cykla-nonstop/
IngvarW sa:neron sa:Härligt jobbat alla!! Nu ser vi fram emot onödigt långa, svulstiga och detaljerade RRs!
neron sa:IngvarW sa:neron sa:Härligt jobbat alla!! Nu ser vi fram emot onödigt långa, svulstiga och detaljerade RRs!
Hääääärligt Ingvar!!! Skrattade gott i soffan! Direkt när jag såg första bilden på korven viste jag att det här kommer bli läsvärt! Starkt jobbat och grattis till SR medaljen!
Kan komma en ny version som ett brev på posten om vi har tur :-)Grimpeur sa:neron sa:IngvarW sa:neron sa:Härligt jobbat alla!! Nu ser vi fram emot onödigt långa, svulstiga och detaljerade RRs!
Hääääärligt Ingvar!!! Skrattade gott i soffan! Direkt när jag såg första bilden på korven viste jag att det här kommer bli läsvärt! Starkt jobbat och grattis till SR medaljen!
Instämmer med Neron. En underbar berättelse som bubblar av cykelglädje och glädje över livet i allmänhet. Underbart berättat och underbart cyklat. Vill därför delge ett tips som kan ge dig lycka på vägen. Det ryktas om att felstava en brevetarrangörs nick kan ge en dålig karma. Lite oklart vad detta kan innebära men det ryktas om brevetkort som är obegripligen försvunna. Inget jag själv tror på men vill ändå tipsa dig för säkerhets skull. ;)
Fjärdebrunn sa:Tack Ingvar
Fasen vad ni käkade!
Blev ni inte fasligt mätta?
Snickers och blaskkaffe i nattluckan är inte för er?
ohellstrom sa:Fjärdebrunn sa:Tack Ingvar
Fasen vad ni käkade!
Eller kranvatten och en svettig macka ur fickan ?
IngvarW sa:ohellstrom sa:Fjärdebrunn sa:Tack Ingvar
Fasen vad ni käkade!
Eller kranvatten och en svettig macka ur fickan ?
Det senare hade kanske gjort att SUB24 gått att nå. Nu hade vi lite väl långa fikastunder och degade en hel del.
Fjärdebrunn sa:Tack Ingvar
Fasen vad ni käkade!
GoranS sa:Trevlig läsning som vanligt.
Kan dock upplysa om att det var inte mindre än tre indier till start i RAAM i år, så några nöjes(lång)cyklande indier finns det allt.
GoranS sa:Det jag verkligen undrar är dock hur den indiska internetcyklingscommunityn ser ut.
Men kan det finnas internetcyklister även utan cyklister IRL? Iof de kanske hänger på happy. Dags att börja rapportera på Tamil och Hindi :-)GoranS sa:I trafiken?! Jag trodde internetcykling gjorde att man slapp sådana farligheter. Det värsta trodde jag var risken att drabbas av F5-finger. ;-)
IngvarW sa:Fjärdebrunn sa:Tack Ingvar
Fasen vad ni käkade!
Neron har sedan Ötzi XL sagt åt mig att äta ordentligt !