[Kalender] SBR 34 Oktoberfest

Grovarbetet pågår för fullt. SS1 har fått en fin hällsektion ?
6CD90733-B46A-4B20-B486-1381DAB3D585.jpeg

aaab.jpg

aaaa.jpg

Schreddan och jag var på plats och visades runt av Micke i egen hög person. Jag tycker alla sträckor är bra. Ovanligt trångt på många ställen. Mycket fin hällsurfing på de nya sträckorna men fan va utförsgnällspikarna kommer muttra över trampandet på några av sträckorna :-D

Förra årets SS5 tycker jag är riktigt bra. Svår, svårt att få flow och nästan hela tiden konstigheter som radas upp. Avslutet kunde vässas lite, lite väl mycket ointressant högfartsmålgång för att ha varit så knixig innan. Men en stark 4 av 5.

Bild nr 2 är inte från nån specialsträcka.

Stalle

Senast ändrad:
Härligt nu är det 50 anmälda och reservlistan öppnar :)

Bansträckning och mer detaljer kommer under oktober. Men redan nu kan sägas att maxbredd på styret bör inte vara över 780 mm.

Kung Stalle sa:
...men fan va utförsgnällspikarna kommer muttra över trampandet på några av sträckorna :-D

Skit också, jag som är beställt helikopterlyft till starterna och kallt räknat med att bara kunna rulla nerför, ....i snygga långsladdar ackompanjerat av lite huckande då och då.

You Swish, you räjs :) Se första inlägget. Så får du en plats

quote=Maxen99]
Fan! Jag hänger på happy för sällan nu för tiden, säger som föregående talare, finns det nån reservplats till övers?[/quote]

Får man skriva upp sig på en reservplats?
Swishar på en gång då jag vet att pengarna hur som helst går till välgörande ändamål oavsett om jag får en plats eller inte.

Vad roligt att så många vill vara med :) Reservlistan är live och om det blir några avbokningar åker ni upp på startlistan i den ordning ni kan och står på .

Jag måste tyvärr lämna min startplats som jag så snällt fick möjlighet till, det till förmån för en begravning. Kör hårt alla ni andra!

Hej!
2 cykeldagar är bättre än 1. Blev medbjuden på en tur upp till Ockelbo. Tydligen ingen Döds förutom eventuella jägare i buskarna men det får gå ändå.
Så någon lycklig reserv kan ju ta min plats
Kör hårt i Stockholms terräng!

Tack för heads-up.

Macius sa:
Hej!
2 cykeldagar är bättre än 1. Blev medbjuden på en tur upp till Ockelbo. Tydligen ingen Döds förutom eventuella jägare i buskarna men det får gå ändå.
Så någon lycklig reserv kan ju ta min plats
Kör hårt i Stockholms terräng!

Måste lämna återbud då jag råkade sälja båda riggarna i helgen och är således cykellös. Ny på ingång men den kommer inte i tid för detta rejs!

Tillbaka
Topp