[Kalender] SBR#36 - Wilda Wäsby

Iom att jag kommer från annan del av stan , kommer man kunna ställa en dödsmaskin i närheten av start/stopp?

Kan då även slänga ut att min plan är att sno en skåpbil från jobbet , så om nån vill åka med från Sjöstaden så bara skicka PM :) (1-2 platser up for grabs)

Gott om gratisparkeringar finns vid Start/mål som denna gång är på samma ställe.

Mini_me sa:
Iom att jag kommer från annan del av stan , kommer man kunna ställa en dödsmaskin i närheten av start/stopp?

Kan då även slänga ut att min plan är att sno en skåpbil från jobbet , så om nån vill åka med från Sjöstaden så bara skicka PM :) (1-2 platser up for grabs)

Roger_Edvinsson sa:
Gott om gratisparkeringar finns vid Start/mål som denna gång är på samma ställe.

Mini_me sa:

Kanon!

Mini-me skåpar min cykel. Behöver någon ett Säte uppåt så kan man åka med mig.

Förresten banmästare så vill jag väldigt gärna anmäla mig själv.

Tomcaten sa:
Mini-me skåpar min cykel. Behöver någon ett Säte uppåt så kan man åka med mig.

Förresten banmästare så vill jag väldigt gärna anmäla mig själv.

Jag hänger gärna på i skåp eller Merca!
Dock bor jag ju i Hipstermeckat Hägersten/Västertorp, så antingen får jag be snällt om att skåpet kör en liten omväg eller bestämmer ett lämpligt ställe för pickup... PM's mig så löser vi det på nåt vis :)

Jag vill också var med! Har aldrig vart med på någon sådan tävling/träning men är grymt sugen! Jag ställer mig gärna på reservlistan!

Har jag supit till helt eller var inte det den 8/12? Spelar ingen roll men mest jag som börjar fundera på om jag måste justera kosten :)

"Allt avslutas med 35sekunder ren skär mjölksyrafest med publik. " Fett. Låter som i sann EWS-anda. Hoppas man håller måttet. Kul upplägg.

Halloj, jag har swishat men ser inte något bakom mitt happynick (spleensweden) kan du kolla om swishet gått igenom? Vet inte om det är det det betyder iofs? Hoppas på inte allt för halt då jag inte har några dubbdäck ?MVh Ola

Kommer man ha tillgång till samlingsplats hela tiden typ som Glasberga eller blir det utspritt som senast i Gömmarskogen?

Toppen Tackar! Ska bli riktigt roligt att testa samt att cykla på annat ställe än sina gamla vanliga stigar!

Roger_Edvinsson sa:
Fixat.

Välkommen.
spleensweden sa:
Halloj, jag har swishat men ser inte något bakom mitt happynick (spleensweden) kan du kolla om swishet gått igenom? Vet inte om det är det det betyder iofs? Hoppas på inte allt för halt då jag inte har några dubbdäck ?MVh Ola

Gushem sa:
Finns det någon man kan snylta skjuts av som åker från söderort? verkar som att jag är utan bil just den 15e..

Vart i söderort bor du?
Caadabra ska åka från Skärholmen och hämta upp mig i Västertorp.
PM’a honom om du/han tror att det skulle funka.

Äh va fan Roger. Jag är gärna med också. Sätt mig som första reserv. Firmafest dagen innan och ingen cykel för tillfället med det löser sig säkert.

Tillbaka
Topp