Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:The mole says no.
Ollie_B sa:jofahjalm sa:The mole says no.
Hope i'm wrong on this then!
Tomcaten sa:Det gör det inte tycker jag.
Btw nu finns det färre björnlokor på 1an så man behöver i princip inte oroa sig när man åker där för att åka in i de.
Och det är uppspårat där N1 skiljer sig från N1,5 så att man tydligt ser det.
Tomcaten sa:Anmäler mig
ree sa:Rekade lite idag med parberge (och stötte på Du Rietz - tjenna!) , hade inte kört 1,5 eller Pi förut. Fina branter! :D
Kunde iom mitt smala hipsterstyre luta mig förbi trädet i ravinen i högerspåret. Provade också den ambitiösare övre/vänstra linjen men kom ned för tidigt, tog i första trädet och dök in i det andra (commitbrist alltså). Tur att man har plåtnyckelben ?
Sista biten på Pi var ju en härlig sladdfest! Ser fram mot race day!
parberge sa:ree sa:Rekade lite idag med parberge (och stötte på Du Rietz - tjenna!) , hade inte kört 1,5 eller Pi förut. Fina branter! :D
Kunde iom mitt smala hipsterstyre luta mig förbi trädet i ravinen i högerspåret. Provade också den ambitiösare övre/vänstra linjen men kom ned för tidigt, tog i första trädet och dök in i det andra (commitbrist alltså). Tur att man har plåtnyckelben ?
Sista biten på Pi var ju en härlig sladdfest! Ser fram mot race day!
Här finns lite kort film om varje sträcka från när vi var där och kikade:
https://www.instagram.com/p/B0GZD6MiY91/?igshid=1o1pgamvyefqg
Tomcaten sa:Ta det lite lugnt i 1,5 banan nu. En jätte mullvad har varit där.
larsaw sa:Efter en dryg veckas träningsläger i Kroatien...
Så är man ju i ”toppform” nu, ska bara få liv i det knastriga styrlagret så är man ju ”fit 4 fight” :D
En liten fågel viskade i mitt öra att du inte behöver oroa dig över den saken. Den som ligger bakom har minst sagt bra koll:-)jofahjalm sa:Den välsignade mullvaden är ovetande om detta gräv. Det är svårbedömt från bilderna, men han hopps på att ingen försöker bygga autostrada av stigen och tänker såga ner träden i ravien.
Makten sa:En liten fågel viskade i mitt öra att du inte behöver oroa dig över den saken. Den som ligger bakom har minst sagt bra koll:-)jofahjalm sa:Den välsignade mullvaden är ovetande om detta gräv. Det är svårbedömt från bilderna, men han hopps på att ingen försöker bygga autostrada av stigen och tänker såga ner träden i ravien.
Makten sa:En liten fågel viskade i mitt öra att du inte behöver oroa dig över den saken. Den som ligger bakom har minst sagt bra koll:-)
Der Kaiser sa:Var är det för? Kanten till branten brevid ettans asfaltsbrant?
Willie sa:Jag måste tyvärr kasta in handduken här så mer ÖL och topplaceringar åt er andra!
Jimel sa:Hur lång tid tar det att cykla alla sträckor? Dottern har tydligen planerat kalas på lördag.
larsaw sa:Beror ju på hur mycket kö det blir vid starterna... Senast jag var ute så tog det 2 timmar inkl. lite rek samt en halvtimmes punkastopp...
Men det går säkert snabbare med nya bakdäcket :)
jofahjalm sa:Smaldäck är alltid rätt!
Schyy, om det inte synts på bild har det aldrig hänt... ;)rpw_mtb sa:Tack för dina analyser! ?
Riktigt trevliga sträckor, kommer bli kanon på Lördag! Och ingen fotisättning i ravinen, dock en skalle i trädstam.