happymtb.fr
Aktiv medlem
[Kalender] [SBR 40] Hell-Ass Down-Country
Du kollar uppenbarligen inte på Foxs videoserie Dialed ?jofahjalm sa:Det är ju omöjligt att känna skillnad på ett klick lsc.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du kollar uppenbarligen inte på Foxs videoserie Dialed ?jofahjalm sa:Det är ju omöjligt att känna skillnad på ett klick lsc.
jofahjalm sa:Mullvaden tvår sina händer från det bygget.
Henrik83 sa:Jag överlåter min plats på prispallen åt nån annan & tar en DNS. Kör hårt, ingen minns en fegis!
Maggieboi sa:Är träningen obligatorisk, eller kan man dyka upp direkt till start kl 12 med rödsprängda bakisögon?
Skämt å sido, känner sträckorna hyffsat bra och kommer bränna ut mig om jag ska träna två timmar innan start i denna värme.
jofahjalm sa:Maggieboi sa:Är träningen obligatorisk, eller kan man dyka upp direkt till start kl 12 med rödsprängda bakisögon?
Skämt å sido, känner sträckorna hyffsat bra och kommer bränna ut mig om jag ska träna två timmar innan start i denna värme.
Det finns ingen som tar ansvar, ställer krav eller kontrollerar om träning utförs. Svartrejs...
Soulshine sa:Halloj.
Efter lite olycka på Nacke 4 med knäckt revben som följd måste tyvärr även jag ställa in mitt deltagande.
Hoppas ni får kul i morn.
Magnus Harling sa:Ser lovande ut inför imorgon! Laddar med cigg och folköl.
jofahjalm sa:Magnus Harling sa:Ser lovande ut inför imorgon! Laddar med cigg och folköl.
Allt för topprestation!
happymtb.fr sa:Kanske jag får låna Henrik83's flaska? ??
Makten sa:En liten tanke: Det kommer vara apvarmt och säkert en del badande oknytt nere vid sjön. Ska Nacke 1 köras ända ner så kan det eventuellt bli dålig stämning.
MtbIte sa:Ursäkta att jag kapar tråden lite men är det larsaw nybyggda stål fs som gått av ??
Den är ju gjord i fin stål (Reynolds)
Larsaw, du skulle väntat lite med att sätta på klibban...jofahjalm sa:...ett rambrott på detta event.