Don_Tomazo
Medlem
[Kalender] Sbr #** Kummelrejset
Är det fullt nu för den som inte har id?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Macius sa:Hej
På förra SBR:et var det jäkligt jobbigt att cykla upp tillbaka till spåren i 29gradig värme MEN varje gång passera man Basecamp och kunde fylla på energi och vatten. Hur ser det ut här? Hitta rejset från förra gången och där fanns en karta där det verka ganska samlat område ändå?
Soulshine sa:Hej.
Hur ser reservlistan ut. Har en kille som vill vara med. Ingen SBR-id.
mmmrrrr sa:Hur ser det ut om man är sugen på att lajva media, är det lätt att gå mellan sträckorna?
mmmrrrr sa:Hur ser det ut om man är sugen på att lajva media, är det lätt att gå mellan sträckorna?
Inte lajva i spåret när vi körmmmrrrr sa:Hur ser det ut om man är sugen på att lajva media, är det lätt att gå mellan sträckorna?
Jaquesthesnack sa:Snygg karta!
Jag lyckas dock inte importera den till Garmin connect, är det skit bakom spakarna på mitt håll eller har andra samma problem?
/Jacob, som börjar bli lite nervös inför mitt första rejs!
Jaquesthesnack sa:Snygg karta!
Jag lyckas dock inte importera den till Garmin connect, är det skit bakom spakarna på mitt håll eller har andra samma problem?
/Jacob, som börjar bli lite nervös inför mitt första rejs!
Aha, Inget vatten!Jonatanmohlin sa:Macius sa:Hej
På förra SBR:et var det jäkligt jobbigt att cykla upp tillbaka till spåren i 29gradig värme MEN varje gång passera man Basecamp och kunde fylla på energi och vatten. Hur ser det ut här? Hitta rejset från förra gången och där fanns en karta där det verka ganska samlat område ändå?
Ja, det här kommer vara mindre slitsamt. Kortare transporter, mindre fallhöjd och svalare väder. Kommer inte finnas möjlighet till att fylla på vatten någonstans tyvärr.. Men som sagt, rejset är inte alls lika krävande som det senaste så det ska nog gå bra :)