[Kalender] Svartvitt Enduro Hisingsparken

Elajas

Ny medlem
Hej. Undrar om man kan vara med på stigvisningen 2/10 fast man inte kan delta på tävlingen (bortrest)?

stenmark

Aktiv medlem
Provrullat.
Ganska klurig in-run för att få rätt riktning nerför hällen.
Ganska tung transition i botten. Har blivit ett litet hål där hjulet tar i marken som är ganska mjukt. med en rot eller något annat hårt precis bakom som gör att det tar i ganska rejält i botten.

rekrevs

Aktiv medlem
Samma start som på Cykelskroten men man kör rakt fram istället för höger strax efter starten.
Är man på spåret så är det ganska lätt att hitta.

D i U

Aktiv medlem
Jag la lite mossa längst ner men de hjälpte inte mot rädslan att eventuellt gå över styret nere i botten. Resten av stigen va rätt rolig iallafall.

Shrue

Aktiv medlem
Här kommer en film som förhoppningsvis ger lite klarhet i vart sträckorna går!

Första inlägget uppdateras lite sporadiskt med anmälda deltagare. Ska se om jag lyckas få till en Trailforks-runda med.

EDIT: Första inlägget uppdaterat med Trailforks-länk

Senast ändrad:

stenmark

Aktiv medlem
På filmen ser jag att ni kör den"riktiga" tänkta linjen på sista bergshällen på Mustachen. Det finns en strava linje som vi kämpat med att försöka blockera ett längre tag. Den ligger blockerad nu igen, och jag tycker den borde fortsätta vara det, för att behålla originalspåret.

Rött kors = Nej - Dumma strava
Grön linje = Svennebanan linjen
Lila = Jag är coolast i stan linjen.
index.jpg

Shrue

Aktiv medlem
Genomrullning imorgon onsdag kl 17.00, samling vid Bjurslätts torg. Enligt prognosen ska det komma lite regn, men tror inte det kommer påverka speciellt mycket.

Det kommer bli ett träningstillfälle till på lördag kl 10.00, samma mötesplats.

Jag rekommenderar samtliga att rulla/gå igenom sträckorna före söndag och inte köra dem blint i race-tempo.

tobot

Medlem
Får tyvärr ställa in jag också. Slet upp en gammal knäskada på zombieloppet igår kväll. ?

tobot

Medlem
Hej! Här är lite bilder från tävlingen. Dom är tagna vid slippery slope och the bluff.

Bilagor

Beans

Ny medlem
Grymt tack till arrangörerna, å bra kört alla. Bra stämning å goväder kan ju bara bli bra. Schyssta bilder oxå.

AH

Ny medlem
Tack arrangörer å medtävlande för kul hojjning i solsken..!??☀ Alltid trevligt med lite bilder, tack !

Shrue

Aktiv medlem
Tack alla som kom och körde idag, blev ett riktigt lyckat event med finfint väder och lagom mycket lera :)

Alltid kul med bilder, bra jobbat!

Min sammanfattningen av racet

Shrue

Aktiv medlem
mxHOLGE sa:
Tack för trevligt rejs!

Franska linjen på ss3 kanske man ska testa nästa år =D
Jag och Albert hittade den när vi bandade. Kom överens att om den skulle köras så var det på race, ingen träning. Allt för att öka spänningen.

Att jag kraschade in ett träd strax efter sätter vi upp under kontot stig-karma ??‍♂

D i U

Aktiv medlem
Shrue sa:
mxHOLGE sa:
Tack för trevligt rejs!

Jag och Albert hittade den när vi bandade. Kom överens att om den skulle köras så var det på race, ingen träning. Allt för att öka spänningen.

Att jag kraschade in ett träd strax efter sätter vi upp under kontot stig-karma ??‍♂
Är det branten på svinto vi snackar om?

mxHOLGE

Medlem
Shrue sa:
mxHOLGE sa:
Tack för trevligt rejs!

Jag såg den som en fin Strava linje men inte för rejset. Den linjen hade ju gett mig 2 sekunder extra :)

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer