Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej!Hej hopp. 27/9?
Kan jag anmäla mig nu?
Fort o fel.. 27/8 skall det vara såklart då anmälningslänken läggs ut som senast för icke medlemmar :-)Tackar fick länk idag.
det måste vara 27/8 ni menar men det fattar man väl.
Jag är förvirrad. Loppet är på 27/8?Fort o fel.. 27/8 skall det vara såklart :-)
Hej!Hela rutten finns på Trailforks, men garmin blir så fantastiskt förvirrad när en rutt loopar tillbaka över sig själv. Finns de individuella sträckorna bara på Strava? Kan man få ut gpx:er därifrån? Helst utan att betala för en tjänst till...
Finns plugin till webbläsaren så man kan ladda ner utan att vara betalande användare, http://e-ivanov.ru/projects/strava-export-gpx/Hej!
Jag skall se om jag kan plocka ut dom och lägga till här från Strava.
Edit...
Gick ej och få ut ens som betalande användare. Så de finns endast som segment på Strava tillsvidare.
Kolla så det inte hamnat i skräpposten! Det verkar hända till och från...Jag har inte fått mail från GSC?
Hej!Hur många är anmälda nu?
Hej!Börjar SP1 med hopplinjen som heter Flow Ride?
Jag är en av byggarna av Flow Ride, den byggdes i våras och jag fixar gärna upp den inför Svartvitt ifall det behövs.Hej!
Stämmer bra det, vart lite förväxling med Speedy G. Skall korrigera det. Tack!
Länken är nu tillagd i kalender-eventet men kommer här med:Jag ser ingen länk för att efteranmälan. Kan jag få anmäla mig här? (Har inte varit GSC medlem på ett par tre år tror jag, får inga mejl)
Jag siktar på att vara med på stigvisningen.Första banvisning nu på söndag 29/8 kl 14. Samling vid ÖIS-gårdens parkering.
Kommentera gärna nedan eller PM:a om ni dyker upp så vi vet på ett ungefär vilka som kommer.
Jag kommerFörsta banvisning nu på söndag 29/8 kl 14. Samling vid ÖIS-gårdens parkering.
Kommentera gärna nedan eller PM:a om ni dyker upp så vi vet på ett ungefär vilka som kommer.