[Kalender] Swede Divide - The Prologue

Jag är anmäld i Solo-klassen och plan A är att gå i mål lördag dag..
Tänkte höra efter om ngn annan har samma plan och i så fall också om ni andra som kör Solo tänkt hänga kvar till på söndagen eller om det är ngn som ska tillbaka till Stockholm?
Hur kommer ni i så fall tillbaka till Stockholm?
Går det tåg eller buss där man kan ta med cykel?
Samåkning?

Jag är anmäld i Solo-klassen och plan A är att gå i mål lördag dag..
Tänkte höra efter om ngn annan har samma plan och i så fall också om ni andra som kör Solo tänkt hänga kvar till på söndagen eller om det är ngn som ska tillbaka till Stockholm?
Hur kommer ni i så fall tillbaka till Stockholm?
Går det tåg eller buss där man kan ta med cykel?
Samåkning?
Vi kommer börja sammanställa under kommande veckor vilka deltagare som behöver transport tillbaka, och om vi då kan erbjuda lite plats i den buss vi har bokat till deltagarna, kommer isf ske efter först till kvarn på de platser som finns.

Vidare går det att cykla vidare in till Falun och därifrån ta tåget tillbaka mot Stockholm, dock är de lite kinkiga med just cykel vad jag vet.

Alternativet ärju annars att anlända till Rankhyttan på Lördagen, slagga där till söndag morgon och cykla antingen 180km till Uppsala eller 280 hela vägen till starten igen :cool:
det är ett lite slitsammare alternativ dock.

Roger,
När och hur kommer GPS-spår? Vill gärna ladda in den på elektroniken någon dag innan start.
Finns någon app som skall laddas ned före start för trackingen? Många frågor, men framför allt om loppet blir av. Fick bekräftelse på anmälan 1 april, men sedan dess inte hört något. Tre veckor till start.
/Erik

Tillbaka
Topp