Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Täby 400 Mälaren XL
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är sugen på att cykla runt en sjö i helgen.Här var det tyst som i graven...
Lite regn kan man kanske ta. Men om prognosen säger misär kan jag få andra tankar. Är anmäld i alla fall:-)Det ser ju ut att kunna bli regn, då går det inte att cykla ;-)
Hur gör du med dubbdäcken?Anmäld nu. Om jag låter skärmarna sitta kvar på cykeln kanske regnet uteblir.
Hålller den där så är det ok, lite vind på näsan på utvägen och lite regn på slutet är överkomligt nog för en start.
Hur utläser jag mängden regn på denna?
Hur utläser jag mängden regn på denna?
Yay!! =)
Så inte 24/7 macken i Roslags Näsby?Kul med så många till start, jag påminer om att macken öppnar först 07:00. Det finns gott om gratisparkeringar på andra sidan järvägen/Roslagsbanan. Kommer ni via E18 måste ni åka in höger INNAN järnvägsbron annars blir det svängfest i två cirkulationsplatser, den stressen vill man inte ha ett par minuter inann start.
Visa bilaga 839385
Starten går från CircleK, Kemistvägen 2.Så inte 24/7 macken i Roslags Näsby?
Kemistvägen, jo jag tackar ja! Där kan man säkert få allt som behövs för att klara en 40-milare.Starten går från CircleK, Kemistvägen 2.
Fast inte förrän 1h efter start, ska va rejäla grejer om man ska hänga där i 1h.Kemistvägen, jo jag tackar ja! Där kan man säkert få allt som behövs för att klara en 40-milare.![]()