[Kalender] Täby 400 Mälaren XL

Ahaa! Skrivit i tråden, därmed är ni anmälda... =)

Min plan är att köra ett #svartrejs. Jag orkar inte ta mig upp till Täby för att sedan passera stan igen. Då hoppar jag på rutten typ vid Västerbron. Jag är inte behov av en fullföljd brevet, utan nu handlar det om att "milen måste in". Lite sällskap och lite ryggar att ligga bakom skulle vara trevligt.

Kommer det att regna så är jag tveksam till start. Så hård är inte jag.

EpicRideWeatherForecast-1782889510355.webp

Kul med så många till start, jag påminer om att macken öppnar först 07:00. Det finns gott om gratisparkeringar på andra sidan järvägen/Roslagsbanan. Kommer ni via E18 måste ni åka in höger INNAN järnvägsbron annars blir det svängfest i två cirkulationsplatser, den stressen vill man inte ha ett par minuter inann start.

1783066614155.webp

Kul med så många till start, jag påminer om att macken öppnar först 07:00. Det finns gott om gratisparkeringar på andra sidan järvägen/Roslagsbanan. Kommer ni via E18 måste ni åka in höger INNAN järnvägsbron annars blir det svängfest i två cirkulationsplatser, den stressen vill man inte ha ett par minuter inann start.

Visa bilaga 839385
Så inte 24/7 macken i Roslags Näsby?

Man kan väl åka dit kvällen innan och köpa lite "good stuff".
Annars trampar man säkert ikapp de andra efter att man fått en påse från den lilla kemisten.
Mika o Daniel fick en påse fullt med vitt pulver av Michel o mig i vänthallen i Åtvidaberg en tidig morgon på en 100 mila. Kom du ihåg det @nieves!!?? Vi var påväg o ni kom och hade kört hela natten i regn. Så det blir inte första gången @nieves tar emot vitt pulver av främmande människor på skumma platser…

Jaaaaa! Vilken spurt jag drog på efter det hahaha, dessutom var det hemlig kontroll när Grimpeur/Grimpeuse stövlade in och begärde dokument. Men så snälla som dom är så fick jag en påse Gott & Blandat att mumsa på, missade korvkiosken i på natten Eksjö så magen var tom precis som ränseln.

Tillbaka
Topp