[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

Sugen men saknar form.
Har rullat igenom den med urstarkt gäng på 22 timmar. Gillar den verkligen.
Killen som körde hardcoretechno på småtimmarna inne på macken i Uppsala var en av höjdpunkterna.
Rekommenderas å det varmaste.

Det är alltid någon som är sugen, det som skiljer agnarna från vetet är de som anmäler sig, kliver upp på morgonen och tar sig till start. Det kommer nog några anmälningar snart så du får sällis :)

Hmm Lindesberg- Grängesberg är inte den 2+1? Jag minns förmodligen helt galet men jag trodde att jag hört ngt om det.
Red. Kollade med AI och det var tydligen söderut som den byggts om av Bilverket.

Blir det inte fler är fyra till start på denna klassiska bana, väderförhållanden ser helt ju ok ut ...[väll?]
Året @Fjärdebrunn pratar om, tror 2019, var det en rejäl klunga ut ur stan. Själv stämplade jag in Fagersta och hann med både dusch, hamburgare och en malt (iförd kallingar och handduk) innan John Blund svängde förbi

IMG_1479.webp

Blir det inte fler är fyra till start på denna klassiska bana, väderförhållanden ser helt ju ok ut ...[väll?]
Året @Fjärdebrunn pratar om, tror 2019, var det en rejäl klunga ut ur stan. Själv stämplade jag in Fagersta och hann med både dusch, hamburgare och en malt (iförd kallingar och handduk) innan John Blund svängde förbi
Nä, 2018 för min del. Även då med 9 starkingar som garvade och körde skiten av varandra. Jag satt med botox i benen från början. Hade kört 40-milaren som fartfest helgen innan. Klar minnesvärd runda.

Nya dragningen från Uppsala var succe, måste dock göra ett par justeringar , framförallt i Heby och efter kontrollen i Järna där det pågår vägarbete fram till hösten, vägen var heeelt avstängd men man kunde åka upp för en lite grusväg 100 m före stoppet och ta vänster på en annan grusväg och runda kyrkan så kom vi ner på stora vägen igen, direkt efter avspärrningen.

Tillbaka
Topp