[Kalender] [Tisdagsrajd] - Hellas - 16/8

Aron

Inventarie
Nästa vecka, den 23/8, är det Jubileumsride. Då firar Tisdagsrajd nio år.

Senast ändrad:
Jo, alltså. Inte för att vara den som dödar sommaren men... Liksom... Den där frågan man egentligen inte vill ställa. Är det dags?

Jag kan tyvärr inte komma. Men känn ingen sorg för mig.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    358.3 KB · Besök: 64
Jörgen_A sa:
Jo, alltså. Inte för att vara den som dödar sommaren men... Liksom... Den där frågan man egentligen inte vill ställa. Är det dags?

Kretsloppet går vidare och helt enligt tradition så är det dags på Jubileumsriden.

Hej
Ny i Sthlm och ny på tisdagsrajden - vilken nivå ligger åkningen på ungefär?
Inte nybörjare men rätt så ringrostig...

//Josefin

Joossan sa:
Hej
Ny i Sthlm och ny på tisdagsrajden - vilken nivå ligger åkningen på ungefär?
Inte nybörjare men rätt så ringrostig...

//Josefin

Mitt tips är att vara där i hyfsat god tid. Nu är jag långt från någon rajdveteran (typ 4 rajder hittills) men prata med de som är där för annars är risken stor att du hamnar i fel grupp. Det är oftast ingen direkt samordning med snabba, lite snabbare och långsamma utan på en given signal åker bara folk iväg! Iaf enligt min erfarenhet :)

Det brukar funka att vänta till sista gruppen, men ibland är det ingen som hittar :-) ta med lite kaffe och kaka.

Mitt problem jag väl snarare varit att jag vill hamna i en bra mellangrupp. Inte Enduro-eliten, inte fika efter 25 minuter utan nånstans mitt emellan.

Ok, tack för snabbt svar låter lovande - jag siktar på att vara på plats i tid och tar med fika ;) Men siktar in på på lite adrenalin ändå!

Tillbaka
Topp