Tack för ikväll! Hoppas jag inte skrämde bort några nya från att fortsätta köra i skogen!
Det blev lite kaos-artat i starten då typ alla kvarvarande (minst en triljard personer) drog samtidigt efter nån medel-snabb grupp, så vår grupp blev allt från mellan-snabba till rookie-snabba, men det gick ju bra ändå vi tappade ju trots allt mindre än halva gruppen ;-)
Jag skäms lite för att vi lyckades tappa några trots allt, hoppas ni hittade tillbaka... annars får ni med det sista batteriet i mobilen skriva i tråden så vänder jag plockar upp er!
Och hoppas det gick bra för dig som OTB'ade på Våta Fötter, det verkade så direkt efter men sen försvann du så du kanske hittade nån skada eller dylikt.
Till dig "ungtuppen" (Vit Merida tror jag) var det grymt bra pumpat även om det var som du själv uttryckte det "lite svårt" ibland. Men du hängde ju med bra ändå och fortsätt kör bara så kommer det släppa och du vågar släppa på mer och klarar fler krångliga backar och partier. Sen när det är avklarat är det bara be farsan köpa nåt kolfiber-monster till dig ;-)
Vi körde några småstigar som en del av er inte kört förut, men jag ska som sagt ut och röja på många av mina hemmaspår i krokarna runt Bagis/Kärrtorp/Skarpnäck osv och så kanske jag masar mig ut nån tisdag igen och guidar dessa då de är minst dubbelt så bra som de bästa vi åkte idag ;-)
Heppå'er...