[Kalender] Trailparty Grycksbo

UrTomas

Aktiv medlem

En heldag med stigcykling!

Vi träffas i Grycksbo kl 10 på lördag. Vi kommer att cykla finstigar och lagom till (en något sen) lunch kommer vi att vara framme i Falun. Där letar vi upp ett lämpligt matställe, typ pizzeria. Om alla är rörande överens om att ni hellre vill grilla så gör vi det istället. När vi är mätta och nöjda cyklar vi finstigar tillbaka till Grycksbo.

Anmäl ert intresse i tråden, via pm, telefon, röksignaler, primalskrik eller liknande, dock ej Facebook.

Det kostar ingenting att vara med, om ni lovar att vara glada och trevliga ;)

Kommer:
tobgren
danne1
weldion
ErikaB
Tjock-Jonne
Ordbajskorv
Mathias B
elof82

Senast ändrad:
Var hälsad, kära Tjock-Jonne! Självklart går det bra att kliva av i stan ?

TheBrand mfl: Tråkigt men det blir fler gånger ?

EST sa:
Kul med så mycket bilder?

Vi var så upptagna med att cykla, så det blev inte mycket bilder. Men här är ett par iaf ?
20180922_124800.jpg

20180922_124738.jpg

Tack för ett toppen arrangemang. Det sattes verkligen en till standard på hur ett trail party kan vara!

Vilken härlig dag det blev i Grycksbo/ Faluskogarna. Fantastiska stigar, härliga gubbar, god pizza och strålande väder. Tack för en jättebra dag!

IMG_4449.JPG

Mästerguiden UrTomas
IMG_4431.JPG

IMG_4452.JPG

IMG_4434.JPG

Rolig tur, som kunde varit roligare om man hade haft en bättre lämpad cykel för uppgiften.
Så nu har jag köpt mig en framgaffel till ett cykelbygge som drar igång om en dryg vecka, när saker börjar ramla in.
Kommer inte att montera några bromsar, så jag får en sportslig chans att bli först ned för backarna.

weldion sa:
Rolig tur, som kunde varit roligare om man hade haft en bättre lämpad cykel för uppgiften.
Så nu har jag köpt mig en framgaffel till ett cykelbygge som drar igång om en dryg vecka, när saker börjar ramla in.
Kommer inte att montera några bromsar, så jag får en sportslig chans att bli först ned för backarna.
Jag önskar byggtråd! ?

tobgren sa:
weldion sa:
Jag önskar byggtråd! ?
Det kan dyka upp. Måste snacka kedjestagslängd, däcktryck och stravatider.
Skall få hem gaffeln först bara =)

Tillbaka
Topp