Alltid vilse
Aktiv medlem
[Kalender] Umeå Fatbike Race
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja vi ska packa i några omgångar imorgon för att få det top notch! Kan nog bli riktigt bra med lite lagomt blöt snö på det här hårda underlaget som är nu ?Kul, verkar som att det ska snöa konstant fram till söndag morgon, blir mycket snö(blöt?)att packa!
Jag får svar att strömmen inte startat..Bara jag som saknar ljud på strömmen?
Jag vet inte, men tyckte jag såg en blå hoj med ljusa däck vid 12 tiden i målet?Det ska till någon sorts episk masskrash som när den där australienaren vann i skridskor i OS för att jag ska vara med i en tätgrupp, så jag är inte orolig.
Haha, det var väldigt lockande att bryta där och då, men har man bestämt sig så har man!@DarthVidar förtjänar en speciell utmärkelse som efter lite drygt 3h formligen kröp under snöret för att köra sitt fjärde varv i ytterligare en timme. Starkt!
Hela live-sändningen från start till slut finns nu på Vimeo:
Sjukt bra liveproduktion! Extremt imponerad av kvaliten på sändningen för ett så litet event. Får en att fundera på vad sjutton de håller på med på de stora tävlingarna om man kan få något så här bra från ett såpass litet event.