Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SvenC sa:Jag kunde inte hitta någon tråd så jag tog mig friheten att skapa en.
Vädret ser ut att bli perfekt. Hur många blir vi?
SvenC sa:Som vädret ser ut nu så satsar jag nog på köra utan övernattning
SvenC sa:Du kan parkera gratis här
59.870897°
17.608745°
Ställ dig på plats markerad Gammadata
Schysst, är det Seminariegatan?SvenC sa:Du kan parkera gratis här
59.870897°
17.608745°
cilo sa:Schysst, är det Seminariegatan?SvenC sa:Du kan parkera gratis här
59.870897°
17.608745°
Mårten
kontrapunkt sa:Tack för trådstart. Det går att anmäla sig och anmäla önskemål om boende på vandrarhemmet i Alpbyn fram till och med torsdag kl 24:00. Vi är i alla fall ett halvdussin anmälda och det blir förhoppningsvis många fler. Lätt reviderat men väldigt likadant GPS-spår med eller utan grus kommer snart.
Regnrisken verkar borttagen från i alla fall SMHIs prognos och vindarna ser ut att hålla sig på mattan. Möjligen lite svalt innan solen hinner upp på söndag. Jag tror det blir en kanontur för er som kör. Lycka till!cilo sa:Vädret ser ut och bli bra...på lördag, med risk att bli blöt på söndag em, nonstop cyklisterna verkar klara sig från regn! Mårten
Peth sa:Taskig uppdateringsfrekvens på den här tråden.
Vi får väl starta en insamling. Med tanke på startavgiften borde det vara en ganska enkel uppgift att få ihop tillräckligt med pengar. ;-)1888 sa:Jag tycker att JeppeE skall köra alla brevetlopp så vi får live rapporter
Äsch banan finns kvar flera år framöver, bra cyklat ändå!Crocko sa:Inte så spännande att berätta att grusklättringen i hälsingeskogarna tog ut sin rätt, släppte av 3 raska gossar innan Åmot och blev räddad av bekant boendes i Bollnäs.
2 av de raska gossar borde tryna i Järvsö. Det sista jag såg av gruppen var ett ensamt blinkande bakljus i diket stax innan gruvberget.
Så jah tar min skamliga dnf och sjunker nyduschad ner i kudden hos Jonsings i Bollnäs för vidare transport söderut imorgon.
Allmän formsvacka och olusten av att kämpa med ben som krampar i varje backe gjorde det ohållbart. Men en vacker tur som jag gärna ger en ny chans. Gonatt
nieves sa:Äsch banan finns kvar flera år framöver, bra cyklat ändå!Crocko sa:Inte så spännande att berätta att grusklättringen i hälsingeskogarna tog ut sin rätt, släppte av 3 raska gossar innan Åmot och blev räddad av bekant boendes i Bollnäs.
2 av de raska gossar borde tryna i Järvsö. Det sista jag såg av gruppen var ett ensamt blinkande bakljus i diket stax innan gruvberget.
Så jah tar min skamliga dnf och sjunker nyduschad ner i kudden hos Jonsings i Bollnäs för vidare transport söderut imorgon.
Allmän formsvacka och olusten av att kämpa med ben som krampar i varje backe gjorde det ohållbart. Men en vacker tur som jag gärna ger en ny chans. Gonatt
De andra verkar ha fastnat i höghöjdsstugan i Alpbyn, tyst som I graven...