Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lider med dig. Är i liknande sits, men har inte gett upp riktigt än. Sista dryga månaden har alla planer rasat medan plötslig ischias regerat.Med tanke på min misär och på grund av den både misslyckad randosäsong och ett tag framöver vacklande personlig hälsa så tror jag inte att jag kommer klara fem Vätternrundedistanser på fem dagar.
Om någon längtar efter att starta så kan jag överföra startplatsen.
Jävla elände. Jag har samma problem. Även om det gick rätt bra på VR, bara lite jäkligt mot slutet, så är det inte bra nu efter.får inte ordning på mina sittproblem. var bättre efter justering inför VR men ändå inte ok.
jobbar på att hitta något som funkar. kanske en ny sadel... igen...
Bara att göra en Bryntesson!Jävla elände. Jag har samma problem. Även om det gick rätt bra på VR, bara lite jäkligt mot slutet, så är det inte bra nu efter.
Heja heja!!Familjen har inte riktigt börja tänka på denna utmaning ännu. Vi laddade dock rejält för tvenne utmaningar förra året och räknar med att de gamla randobenen inte skall svika oss. Vad kan gå fel?
Henrysson har väl varit rätt överlägset först i mål båda de tidigare upplagorna. Så det är väl ingen skräll om det blir så i år igen.En del seriösa har precis kommit hem från träningsläger i skottland, håll i er..![]()
Helt rättLägger in lite bayerska backar 2 veckor innan.
Victor Bosoni bevisade i förra upplagan av transcontinental att så är inte fallet.De som gör bäst tider i ultracykling är väl relativt ofta de som sover allra minst?
kanske gånger pi? Så gör vi inom konsultvärlden när det gäller tidsestimat :-)!Det verkar ju plättlätt det här. Jag planerade lite i online verktyget. Jag är i mål torsdag 14:31.
Tyvärr kommer inte verktyget ihåg min planering. Ska den göra det och jag har fel på mina cookies?
Skriv ut i excel. Klistra på ramen. Följ. Hur enkelt som helst.kanske gånger pi? Så gör vi inom konsultvärlden när det gäller tidsestimat :-)!