kontrapunkt
Aktiv medlem
[Kalender] Uppsala – Trondheim – Uppsala 1500 km
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade kameran med mig och kan dela med mig av min upplevelse av turen.
Så fint. Men ack, det gör lite ont att se och läsa då jag fick ställa in mitt deltagande.Det är alltid roligt med rejsrapporter. Här är Olafs (med fin orange Mercian) från Frankfurt berättelse:
![]()
Uppsala–Trondheim–Uppsala 2026: An epic pilgrimage crafted by the demi-gods of Swedish Audax
Four days into the Pilgrim Brevet, I ate cloudberries for the first time in more than three decades. Cake and cloudberries in Tänndalen The amber-coloured berries had been a regular feature during …cycling-intelligence.com
Det som händer mig på flerdagars är att jag vill fortsätta. Även touring, värst är hemresan när dagarna i kalendern börjar ta slut och förpliktelser kallar.Ja jättefint. Gör lite ont här med, för att längtar tillbaka ... märkligt det där med långtcyklande, så mycket lidande, ändå så beroendeframkallande![]()
Fantastiskt fin recension kring arrangemanget. Sträck på er och känn er stolta, alla ni som var med och bidrog till att göra evenemanget så bra!Det är alltid roligt med rejsrapporter. Här är Olafs (med fin orange Mercian) från Frankfurt berättelse:
![]()
Uppsala–Trondheim–Uppsala 2026: An epic pilgrimage crafted by the demi-gods of Swedish Audax
Four days into the Pilgrim Brevet, I ate cloudberries for the first time in more than three decades. Cake and cloudberries in Tänndalen The amber-coloured berries had been a regular feature during …cycling-intelligence.com