Kan vi reda ut det här med fin & fulram

Ny vecka, nya bilder.
-------------------------
Här kommer veckans kandidater.

Scott Addict R2

file=111544

Carrera Valeno

file=111545

Pearl Grace SL

pearl_grace2.jpg

Velonia RD01

file=111543

Bianchi 928 Carbon SL

file=111541

De Rosa Idol

file=111542

Reglerna lyder:

Sön - Sön kommer två cyklar att röstas ut under två perioder: Sön-ons samt Ons-sön.
Rästningen avslutats klockan 12 på söndag samt på onsdag.

Jag har rätt att slänga in en Utmanare vid tre tillfällen. I Finalen kommer en hemlig Joker att dyka upp.

Torsdag vecka 46 presenteras finalfältet och röstningen avslutas Söndagen den 22 nov klockan 19.
I finalfältet är det era röster som räknas. För att få rätt att delta i finalomröstningen Måste du ha röstat i Minst fyra omröstningar.

I samband med presentation av kandidater kommer även en "expert" att utses. Denna persons röst blir värd 3p. För att kunna bli uttagen som "expert" måste du röstat i den senaste omrötningen.

Min röst är vär 3p första omröstningen och stiger med en röst inför varje omröstning.

Med reservation för REGELÄNDRING under denna period.

Ni skall alltså rösta på den cykel ni vill ska bort. Lagd röst ligger.

För att få rösta i den sista omgången MÅSTE ni ha röstat i Minst 4 omröstningar.

Varsågod. Röstningen har öppnat!

Andra utröstningen

Personer som röstat: Marran, Bollen, Castrello, rising, mzi (via pm), evo, Johan A, Miss lycka, zodah, skier, Jensen, Bugge, Tobias C, cujo, schuture, Slors, hm, supreeme, kking, JT, Oskar, poppe, andematt, ted_B

Listan:
----------

De Rosa Idol: 11 (+4 Bang)
Velonia RD01: 7
Bianchi 928 Carbon SL: 3
Carrera Veleno: 3
Addict R2: 2
Pearl Grace SL: 2

Onsdag efter 12 åker andra cykeln ut.

Bang har 3/3 Jokrar kvar.

Första utröstningen

Personer som röstat: Zodah, Schture, Marran, Appel, Jensen, Glitch, TobiasC, Bollen Lejon, JT, Castrello, Cujo, evo, andematt, Johan A, HM, kking, rising, oskar, *mikael*, skier, Freddie L, Mapach, Miss Lycka, båtbensbudet, Bang, Mattel, Ted_b, Anders G,

Senast redigerad av en moderator:
Jag tycker det här var en tjusigare bianchi 928 sl, men den kanske är mkt dyrare, vad vet jag:

Bilagor

• Y0BL1.jpg
    Y0BL1.jpg
    29 KB · Besök: 31
Jag vet att jag kommer ha Väldigt fullt upp på jobbet imorgon så det var lika bra :)

Ska försöka vänta med den tills senare nästa gång.

Bang skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Med reservation för REGELÄNDRING under denna
> period.
>

vafan är detta? som sagt, bestäm dig för regler o håll dem :D

Kan vi inte få rösta om det också?

a/ Trainer
b/ Första dagen med torr, sopad asfalt och sol
c/ Som ovan fast regn
d/ Oetzi
e/ Witch Ride

Bang skrev:
> Haha. Sedan kan vi också rösta om: med eller
> utan kläder ;)

det där har du bara dig själv att skylla :D

För att återgå till en tidigare fråga som mer eller mindre blivit OT nu när omröstningen är i gång. Corratec Mauro Sannino ramarnas pris är 35k för lättaste varianten som sedan kan pimpas med Swarovski glitter för ytterligare 14k. Priset på en färdig ram skiftar alltså lite beroende på hur mycket cyklisten väger mm. Man betalar för vad man får helt enkelt. Vart riktigt sugen själv på att skaffa en räser efteratt hört om detta. Klart läckert att kunna åka ner till fabriken och låta rambyggaren själv hjälpa till med mått osv för att sedan bygga ramen med min egen design på lacken.

34.000 för en ram är lite över min budget. Hade jag haft mer pengar och inte ätit så mycket chips skulle en sådan bli fin.

Snart avslutas omgång 2 :)

Ny vecka, nya bilder.

-------------------------
Här kommer veckans kandidater.

Veckans Expert: JOHAN A

***UTMANARE***
Specialized Tarmac Pro SL
109104.jpg

Scott Addict R2

file=111544

Carrera Valeno

file=111545

Pearl Grace SL

pearl_grace2.jpg

Velonia RD01

file=111543

Bianchi 928 Carbon SL

ImageHandler.ashx

Reglerna lyder:

Sön - Sön kommer två cyklar att röstas ut under två perioder: Sön-ons samt Ons-sön.
Rästningen avslutats klockan 12 på söndag samt på onsdag.

Jag har rätt att slänga in en Utmanare vid tre tillfällen. I Finalen kommer en hemlig Joker att dyka upp.

Torsdag vecka 46 presenteras finalfältet och röstningen avslutas Söndagen den 22 nov klockan 19.
I finalfältet är det era röster som räknas. För att få rätt att delta i finalomröstningen Måste du ha röstat i Minst fyra omröstningar.

I samband med presentation av kandidater kommer även en "expert" att utses. Denna persons röst blir värd 3p. För att kunna bli uttagen som "expert" måste du röstat i den senaste omrötningen.

Min röst är vär 3p första omröstningen och stiger med en röst inför varje omröstning.

Med reservation för REGELÄNDRING under denna period.

Ni skall alltså rösta på den cykel ni vill ska bort. Lagd röst ligger.

För att få rösta i den sista omgången MÅSTE ni ha röstat i Minst 4 omröstningar.

Varsågod. Röstningen har öppnat!

Tredje utröstningen

Personer som röstat: Bigmollo, schuture, JT, Rising, cujo, McOla, andematt, kking, Johan A, Supreeme, Marran

Listan:
----------

Carrera Veleno: 7 (veckans experts val +3)
Velonia RD01: 2
Bianchi 928 Carbon SL: 2
Specialized Tarmac Pro SL: 2
Addict R2:
Pearl Grace SL:

Söndag efter 12 åker tredje cykeln ut.

Bang har 2/3 Jokrar kvar.
Personer som röstat: Zodah, Schture, Marran, Appel, Jensen, Glitch, TobiasC, Bollen Lejon, JT, Castrello, Cujo, evo, andematt, Johan A, HM, kking, rising, oskar, *mikael*, skier, Freddie L, Mapach, Miss Lycka, båtbensbudet, Bang, Mattel, Ted_b, Anders G,
Personer som röstat: Marran, Bollen, Castrello, rising, mzi (via pm), evo, Johan A, Miss lycka, zodah, skier, Jensen, Bugge, Tobias C, cujo, schuture, Slors, hm, supreeme, kking, JT, Oskar, poppe, andematt, ted_B

bigmollo skrev:
> Byt ut Specializeden mot en Tarmac SL2 eller
> nästa års SL3.
> Jag röstar ut Velonian.

+1 ut med velonia.

Kör vidare på att Carrera'n ska bort.

Bang: När du har cykeln klar måste vi ju självklart få rösta fram ett komplett klädkitt till dig och cykeln, annars kanske det blir röstningsstrejk ;-)

Jasså, precis när jag trodde vi blivit av med alla hojar som ser ut som de stått för länge i solen kommer det en ny, ut med Specialized säger jag.

Det är ju dessutom inget "riktigt" racermärke i min uppfattning! *duckar*

Tillbaka
Topp