Kändisar, vilka cyklar?

Kändisar, vilka cyklar?
Flera kändisar var ju med på cykelvasan förra året, bl.a. Sedin bröderna och Johnny och Mattias från roomservice.

Kändisar, vilka cyklar?
Richard Branson

_90940138_034961420-1.jpg

Kändisar, vilka cyklar?
Agnanaurion sa:
Wikegård åkte tydligen Mörksuggan i år.

Så var det, och han blev intervjuad efter målgång;
- Kan detta vara något att ta in i försäsongsträningen för ett hockeylag? frågade intervjuaren.
- Nejnej, hockeyspelare skulle aldrig orka det här, det är alldeles för jobbigt! svarade Wikegård. Men fortsatte
- Det var grymt kul, jag återkommer bättre tränad nästa år!

Kändisar, vilka cyklar?
KungJulian sa:
Agnanaurion sa:
Wikegård åkte tydligen Mörksuggan i år.

Så var det, och han blev intervjuad efter målgång;
- Kan detta vara något att ta in i försäsongsträningen för ett hockeylag? frågade intervjuaren.
- Nejnej, hockeyspelare skulle aldrig orka det här, det är alldeles för jobbigt! svarade Wikegård. Men fortsatte
- Det var grymt kul, jag återkommer bättre tränad nästa år!

Haha så pass!
Jag har för mig jag var snabbare än honom, men minns inte att jag hörde intervjun. Hmm.

Kändisar, vilka cyklar?
Jag är ganska säker på att det är Lotta Lundgren jag mött på Gröndalsbron några gånger. Hon framförde en lastcykel med barn i lådan.

Kändisar, vilka cyklar?
Lite OT, men Daniel Adams-Ray, som gjorde monsterhittarna Mister Cool och 1990 Nånting (och ev ngt därefter, men jag är gammal), cyklade 18 mil på Hawaii i lördags och var första svenska age-grouper på Ironman Hawaii. Han är väl bäst på löpning, men kring 5h på ironman-cykling är helt ok också.

Kändisar, vilka cyklar?
earnstrom sa:
Lite OT, men Daniel Adams-Ray, som gjorde monsterhittarna Mister Cool och 1990 Nånting (och ev ngt därefter, men jag är gammal), cyklade 18 mil på Hawaii i lördags och var första svenska age-grouper på Ironman Hawaii. Han är väl bäst på löpning, men kring 5h på ironman-cykling är helt ok också.

Vet inte vad du menar med "första age-grouper", men 75:e plats är inte först. Bl.a Micke Thorén kom på 8:e plats. Totalt var det i år 42 agegroupers och 2 proffs, där Patrik Nilsson kom 8:a i sin debut.

Kändisar, vilka cyklar?
earnstrom sa:

Han går på radion än idag (dock som solo-artist) så han är definitivt att betrakta som kändis fortfarande!

Kändisar, vilka cyklar?
Fjällgeten sa:
earnstrom sa:

Vet inte vad du menar med "första age-grouper", men 75:e plats är inte först. Bl.a Micke Thorén kom på 8:e plats. Totalt var det i år 42 agegroupers och 2 proffs, där Patrik Nilsson kom 8:a i sin debut.

Jag menar första svenska age-grouper, precis som jag skrev. Micke hade en bättre placering i sin AG, men var långt efter Daniel. http://ironmanstatistik.se/race.php?id=13

Kändisar, vilka cyklar?
Efter "mister cool" så släppte han ju en riktigt bra skiva när han gjorde solodebut(?) faktiskt. Skräll att han tränar. Verkar riktigt duktig också.

Kändisar, vilka cyklar?
Jensen sa:
Kanske nämnts men grabbarna från "Sofias änglar" och "roomservice" kör ju en hel del mtb
Inte bara mtb.
År 2014 hade jag nöjet att hoja lördagsetappen av Gotland360 tillsammans med bl.a Johnnie Krigström & Andreas Danielsson (bicycling), de delade tandemcykel.
Utmärkt vindskydd :-)
G360Screenshot_20171018-151454.jpg

Andreas styrde & trampade, Johnnie snackade & skämtade oavbrutet i typ 6h.

Kändisar, vilka cyklar?
Janne Blomkvist och Eje Elgh jonnade på Spa-Franchorchamps 2015

/steen

Bilagor

• infor-belgiens-gp-janne-eje-cykl.jpg
    infor-belgiens-gp-janne-eje-cykl.jpg
    32.5 KB · Besök: 56
Tillbaka
Topp