Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Konkret sa:Florian schneider och Ralf Hütter.
NLC sa:Konkret sa:Florian schneider och Ralf Hütter.
Fniss... ?
Lars.E sa:Jenny Rissveds...
Känd från OS.
Bengt-re sa:Lars.E sa:Jenny Rissveds...
Känd från OS.
Hon är ju cyklist. Inte kändis.
Bengt-re sa:Petter.
Agnanaurion sa:Wikegård åkte tydligen Mörksuggan i år.
KungJulian sa:Agnanaurion sa:Wikegård åkte tydligen Mörksuggan i år.
Så var det, och han blev intervjuad efter målgång;
- Kan detta vara något att ta in i försäsongsträningen för ett hockeylag? frågade intervjuaren.
- Nejnej, hockeyspelare skulle aldrig orka det här, det är alldeles för jobbigt! svarade Wikegård. Men fortsatte
- Det var grymt kul, jag återkommer bättre tränad nästa år!
Lars.E sa:Bengt-re sa:Lars.E sa:Jenny Rissveds...
Känd från OS.
Hon är ju cyklist. Inte kändis.
Fast med tanke på hur många icke-cyklister som talat om henne sista veckan så kan man nog börja att klassa henne som kändis.
Är det en kändis?Bengt-re sa:Cyklar Linus Brohult?
JTF sa:Är det en kändis?Bengt-re sa:Cyklar Linus Brohult?
Fuck, respektabelt drop på racern, eller luras vinkeln lite? Han kanske har lååånga armar också. Men ändå.JTF sa:
Såna där typer som tar lagen i egna händer och t.ex. cyklar utan belysning i mörker.Miss Lycka sa:Linus är/var aktivist i plogbillsrörelsen.
JTF sa:Såna där typer som tar lagen i egna händer och t.ex. cyklar utan belysning i mörker.Miss Lycka sa:Linus är/var aktivist i plogbillsrörelsen.
Säkert utan lyse då också...Luthman Photography sa:JTF sa:Såna där typer som tar lagen i egna händer och t.ex. cyklar utan belysning i mörker.Miss Lycka sa:Linus är/var aktivist i plogbillsrörelsen.
Nejnej, han cyklar inte, han kör plogbill.
JTF sa:Är det en kändis?Bengt-re sa:Cyklar Linus Brohult?
På en tjejcykel (fniss) =)johnny165 sa:Arnold Schwarzenegger!
Cyklar tydligen i varje ny stad han besöker..
fhloston sa:Jag är ganska säker på att det är Lotta Lundgren jag mött på Gröndalsbron några gånger. Hon framförde en lastcykel med barn i lådan.
earnstrom sa:Lite OT, men Daniel Adams-Ray, som gjorde monsterhittarna Mister Cool och 1990 Nånting (och ev ngt därefter, men jag är gammal), cyklade 18 mil på Hawaii i lördags och var första svenska age-grouper på Ironman Hawaii. Han är väl bäst på löpning, men kring 5h på ironman-cykling är helt ok också.
earnstrom sa:Lite OT, men Daniel Adams-Ray, som gjorde monsterhittarna Mister Cool och 1990 Nånting (och ev ngt därefter, men jag är gammal), cyklade 18 mil på Hawaii i lördags och var första svenska age-grouper på Ironman Hawaii. Han är väl bäst på löpning, men kring 5h på ironman-cykling är helt ok också.
Fjällgeten sa:earnstrom sa:Lite OT, men Daniel Adams-Ray, som gjorde monsterhittarna Mister Cool och 1990 Nånting (och ev ngt därefter, men jag är gammal), cyklade 18 mil på Hawaii i lördags och var första svenska age-grouper på Ironman Hawaii. Han är väl bäst på löpning, men kring 5h på ironman-cykling är helt ok också.
Vet inte vad du menar med "första age-grouper", men 75:e plats är inte först. Bl.a Micke Thorén kom på 8:e plats. Totalt var det i år 42 agegroupers och 2 proffs, där Patrik Nilsson kom 8:a i sin debut.
Kimi, Vettel, Mark Webber och säkert ett antal andra också.härko sa:På tal om F1-folk
Inte bara mtb.Jensen sa:Kanske nämnts men grabbarna från "Sofias änglar" och "roomservice" kör ju en hel del mtb