Karttjänst för att skapa rutter, se rutter, heatmaps
Söker efter bra webbtjänster och appar för att rita stiga och skapa rutter. Saknar en onlinetjänst via webben/datorn där jag samtidigt kan:
*Ladda upp flera gpx spår
*Se heatmap
*Se OSM karta
*Rita in egna spår och spara som gpx
*Spara ner nytt spår på datorn
*Alla ovanstående i samma vy
Använder idag följande tjänster och appar men de ger inte den funktionalitet jag söker:
*Locus Map, enbart app ingen webtjänst med karta, används för navigering i fält, många bra gratis kartor, enkel, kan exporter/importera til från googe drive och dropbox, kan spara spår
*Viewranger, app och webtjänns, lagrar spår i molnet, kan ej ladda upp flera spår, inte lika smidig som Locus Maps
*Strava, används alltid för att logga hela rundan, kan exportera till gpx
*Trailforks app, för att hitta stigar, Heatmap och strava segment,navigation i fält även om den har sina brister, ex dålig karta går eh att se open street map OSM i appen
*Trailforks webb, ladda upp stigar och rutter. Heatmap och strava segment, Ingen funktion för att ladda upp flera spår jämföra och rita nya.
Någon som kan hjälpa mig att hitta en bra funktion?
*Ladda upp flera gpx spår
*Se heatmap
*Se OSM karta
*Rita in egna spår och spara som gpx
*Spara ner nytt spår på datorn
*Alla ovanstående i samma vy
Använder idag följande tjänster och appar men de ger inte den funktionalitet jag söker:
*Locus Map, enbart app ingen webtjänst med karta, används för navigering i fält, många bra gratis kartor, enkel, kan exporter/importera til från googe drive och dropbox, kan spara spår
*Viewranger, app och webtjänns, lagrar spår i molnet, kan ej ladda upp flera spår, inte lika smidig som Locus Maps
*Strava, används alltid för att logga hela rundan, kan exportera till gpx
*Trailforks app, för att hitta stigar, Heatmap och strava segment,navigation i fält även om den har sina brister, ex dålig karta går eh att se open street map OSM i appen
*Trailforks webb, ladda upp stigar och rutter. Heatmap och strava segment, Ingen funktion för att ladda upp flera spår jämföra och rita nya.
Någon som kan hjälpa mig att hitta en bra funktion?
Senast ändrad: