Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
erik h skrev:
-------------------------------------------------------
> Klarar man sig utan storklinga? Jag kanske kommer
> förbi med kolfibret och växlar skiten ur de
> gamla barndomsstigarna.
Verkligen trist väder här med. Måste nog spejsa till trikåerna ordentligt idag. Weehoooo!!!
Så jävla skoj också när lillkillen vaknar kvart i fem. Precis vad jag behövde. :/
/J
Stewe skrev:
-------------------------------------------------------
> bigmollo skrev:
> > Så jävla skoj också när lillkillen vaknar
> > kvart i fem.
>
>
>
> Vi andra kallar det morgonstånd...
Oj, då är jag ganska välhängd. Lillkillen väger 12 kilo. =D
Tack för turen grabbar, jag bröt när vi kom tillbaka till bruket och tog genaste vägen hem. Det var skitroligt att hoja igen, synd bara på det där gamla paret som gnällde.
Gnällde paret? Hörde inte att de öppnade munnen...
Synd att jag var "tvungen" att bryta nästan hemma för att rädda husfriden men å andra sidan så gjorde jag ju en god gärning när jag guidade hem lite fler vilsna själar som hade bråttom hem!
+ för solen och alla nya fina stiga
- för att vi inte fick nån glass!
Jätteskoj i skogen. Tyvärr är jag så hårt hållen så jag fick vända hem efter nån timme. Men den timmen var festlig. Skogscykling är förbannat roligt.
/J
Mmmmmm, jäkligt skojsigt detta... Tydligen så drog Skogling på så jävligt att en del blev avhängda, så nu måste han bjussa alla oss på grillat, vad sägs om nästa helg?
Själv var vi fyra (jag, stampe, bruse, thomaz) som pga tidsbrist blev tvungna att köra lite väg tillbaka, men fram till dess var det helskojsigt!
Finfin tur som jag var tvungen att avbryta pga tidsbrist. Kul att se "nyllet" bakom alla Nicknames för en som inte kört mer än nån enstaka Happy ride förut. Lite väl många stopp kanske, men är det happy så är det.